Heb gisteren een proefdruk van kaartmix binnen gekregen, het kaartje is erg leuk! Zelfs zo leuk dat vriendlief hem goedgekeurd heeft (en dat zegt nogal wat :roll: ) dus wij gaan voor dit kaartje.
vind het doodeng om zo online te bestellen maar ik ga er maar vanuit dat het wel goed zal komen.
Bij onze jongste dochter kaartjes via trendygeboortekaartjes besteld. En zeer goed ervaring. Kaartje van mooi stevig ‘karton’.
Gewoon een ontwerp met kleine aanpassing gekozen.
Kroes, je hoeft echt geen hocuspocus te kennen van het ontwerpen van kaartjes.
Wij hebben een bestaand ontwerp gekozen en aangepast aan onze wensen. Gewoon naar ze gemaild: dat vlakje in die kleur, die tekst iets hoger etc. Niets zelf gedaan, we kregen gewoon een aangepaste versie toegestuurd.
En na de geboorte de foto en de gegevens gemaild.
Ook daar niets aan gedaan, de foto hebben ze zelf bijgeknipt en naar zwart-wit gezet.
Kortom, ‘pc-idioot-proof’ :mrgreen:
wij hebben het bij nikki ook gedaan standaart kaartje
bij geboortekaartjes geloof ik :think: even na gezocht ja
goed bevallen nu gaan we het zelf doenen moeten we dus ook zelf de datum invullen na de bevalling enz maar het scheelt gewoon meer dan 100 euro dus we zullen zien
wij hebben de kaartjes bij fotofabriek besteld. Ik heb het kaartje zelf mmet paint shop pro gemaakt,
maar je hebt daar ook standaard kaarten. Ik was voor 100 kaarten 100euro kwijt.
Ik had de mail zodag verstuurd en dinsadg de kaarten binnen,
was er heel tevrede over.
Bij onze eerste hebben we de kaartjes geregeld via HipDesign. Eerst op hun site zitten kijken naar alle kaartjes en twee proefkaartjes aangevraagd (gewoon zoals ze op hun site ook staan, dus nog zonder tekst die wij wilden). Die kregen we thuis gestuurd maar ze hadden per ongeluk 1 verkeerd kaartje gestuurd. Alsof het zo had moeten zijn vonden we die eigenlijk het leukste/mooiste. Toen hebben we wat teksten doorgegeven en hebben zij een eerste proefdruk (per pdf) naar ons gestuurd. Omdat ze vrij dichtbij zitten zijn we bij hun op kantoor langs gegaan en hebben we alles definitief gemaakt (lettertype/grootte etc etc). Dat werkte wel fijn, anders was het nog 10 keer heen en weer gegaan. Uiteindelijk de laatste week voor de geboorte nog de 2e naam veranderd (doorgegeven via email) en ook daar kregen we weer netjes een proefdruk (op pdf) van.
Per telefoon alle gegevens doorgegeven en 1 dag later konden we de kaartjes gaan ophalen! Super service en hele mooie kaartjes!
Nu voor de tweede gaan we weer kaartjes bij HipDesign bestellen, zitten nu alleen te denken om zelf een kaartje samen te stellen. Enige nadeel is daar dat je weinig veranderen kan qua opmaak van het kaartje (de 1e naam kan maar op 1 plek staan bijv.) Dus misschien toch een collectie kaartje óf een uniek kaartje laten maken?! Is iets duurder, maar vond hun prijzen eigenlijk best meevallen. Zeker voor wat je ervoor terug krijgt!
Wij hadden trouwens ook hun geboortebord, zag er hetzelfde uit als het geboortekaartje, daar hebben we toen ook leuke reacties op gekregen.