Wie heeft er ervaring met aanbieders van (online) gedrukte fotoalbums? Tegenwoordig zijn er heel veel aanbieders en ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik wil er 1 uitzoeken om ons trouwalbum dalijk te ontwerpen dus het mag een wel wat duurdere zijn (als de kwaliteit er ook naar is uiteraard)
Ik ben het aan het maken op heinzo, ik vind het een fijn programma.
ik ben benieuwd naar de kwaliteit!
ik heb hier nog een kortingsbon liggen die je mag hebben van ****
twv 15 euro
Als je interesse hebt pb me maar, ik ga hem toch niet gebruiken
(is geldig tot 23 juni 2008)
groeten
muts
ps ik heb zelf goede ervaringen met ****.nl
Edit Ruud links verwijderd
Ik heb een album van Albumprinter gebuxxd, daar was ik erg tevreden over. Daarna één gemaakt bij Hema (om te vergelijken :lol: ), en die leek me iets donkerder afgedrukt. Maar beide zijn goed, je download software, je knutselt een boek in elkaar, stuurt het op via internet en krijgt het thuisgestuurd. Voor boeken vanaf 24 pagina’s is albumprinter goedkoper, voor boeken vanaf 40 pagina’s (Hema doet niet kleiner) is Hema goedkoper. Ik heb trouwens boeken van 30x30 cm afgedrukt, misschien zit daar nog verschil in :think:
Ik heb ook ***.nl en hma uitgeprobeerd.
Ik vond albumprinter er iets beter uitzien maar er zit geen heel groot verschil in…
albumprinter bezorgt het album thuis, dat vond ik wel fijn :mrgreen:
Edit Ruud link verwijderd
Hmm. Albumprinter? gebruik je daarvoor ook dezelfde software als bij de Hema en TNT?
Ik dus alleen ervaring bij Hema en TNT. Verschillende inhoud dus geen echte vergelijking. Ik ben er in elk geval helemaal tevreden mee :thumbup:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Onze trouwfoto’s heb ik online in een album gezet via de hema…ideaal,ze sturen ze gwoon op naar je huis…en dat duurt echt niet lang…
Via albumprinter gemaakt en zeer tevreden! De volgende doen we daar dus ook weer!
Mijn weblog op http://www.prakjes.nl doet wat moeilijk, maar de slideshow van mijn album kan je er wel zien!
Heinzo was altijd het merk als het ging om kwaliteit fotoalbums. Dan praat ik over een jaar of 15 terug. Hoe ze het via internet doen weet ik niet, maar het is dus zeker een gerenomeerd merk.
Overigens nog van harte met jullie trouwdag! Alles naar wens verlopen? Foto’s ook mooi?
Vrienden van me hebben het bij de Hema gedaan en dat zag er zeer mooi uit. Zij is grafisch vormgeefster en dus zeer kritisch… en was tevreden Ik heb ooit een album bij de blokker gemaakt van mijn dochtertje, die vond ik kwalitatief ook erg mooi.
Succes er mee in ieder geval!
Albumprinter
Hema
Blokker
Zijn er nog meer ervaringen?
Hoe ruiken de albums (soms ruikt een boek naar oud karton)!!! :thumbdown: :shifty:
@lieke1 wrote:
Ik ben het aan het maken op heinzo, ik vind het een fijn programma.
wilde ik ook al zeggen Henzo is heel goed en mooi!