Ongsteld, wanneer (fv)

Ik zit nog altijd op mijn menstruatie te wachten, Heb in Juni een miskraam gehad maar daarvoor nooit ongesteld geweest, daarna enkel bloedverlies, en daarna niets meer.

Ik ga er dus ook niet van uit dat ik vruchtbare dagen heb.

Al is mijn slijm wel dikker bijv deze dagen

Maar vraag me toch af, hoelang nou zoiets duurt voor er een cyclus op gang gaat komen?

Ik heb met 6 weken gerelacteerd, en dat ongeveer 12 weken volgehouden, we zijn gaan afbouwen en Riley zit nu weer op volledige FV. (sinds 20 juli ongeveer. Hij kreeg toen nog wel Bv, maar wat er nog bewaard was).;

mmm dat is lastig.

De oudste heb ik 6 maanden borstvoeding kunnen gegeven en toen ik daarmee stopte werd ik een maandje later voor de 1e keer ongesteld. Ik was wel gewoon regelmatig ongesteld. 3 maanden later was ik in verwachting, maar die liep ook uit op een miskraam. Met wat bloedverlies. Een maand later was ik gewoon weer ongesteld en ben ik zwanger geraakt van onze jongste.

Jij in ieder geval sterkte en succes. Ook zonder menstruatie kun je vruchtbaar zijn (weet ik van een vriendin) maar dat is wel lastig, omdat je niet weet wanneer dat is.

ik ben weer ongesteld geworden toen ik van vijf voedingen naar vier voedingen ging (borstvoeding) en niet ongesteld worden betekend zeker niet niet vruchtbaar zijn… je bent toch eerst vruchtbaar en dan weer ongesteld. Alleen weet je dus niet wanneer dat weer is.

Het is per persoon verschillend. Maar als jij denkt dat je nu in je vruchtbare dagen zit dan kun je wel een ovulatietest doen. Dan weet je het zeker.

Liefs Moirah