ongi???

Ik geeft nog steeds volop bv :dance:

Maar nu heb ik 2x een hele lichte boeding gehad. Is dit een ongi die bij bv past/hoort? Het is heel licht van kleur, heel weinig en het duurt 2 a 3 (4) dagen.

Ben zo ‘bang’ dat het de productie naat beneden haalt…

goed zeg, dat je nog lekker volop bv geeft! :dance: :inlove: ik word daar altijd zo blij van als mensen dat zeggen :inlove:

ehm, ik heb zelf 8 maanden bv gegeven (live gevoed), daarna nog een maandje gekolft, maar paar dagen na die 8 maanden werd ik ook meteen weer ongi.

ik denk wel dat het dus ongi is, wat jij hebt. volgens mij haalt het maar tijdelijk (alleen tijdens ongi?) de productie is naar beneden?

:think: eigenlijk heb je aan mijn post helemaal niks :oops:

Ik werd na 6 weken gewoon weer ongi, terwijl ik tot 7 maanden fulltime bv heb gegeven…of het iets met je produktie doet…geen idee

Hier reageert uk er niet op (ze krijgt nu nog 1 keer per dag in de ochtend bv) ik heb nooit gemerkt dat er een verband was tussen deze 2 dingen.

Mijn moppie dronk minder de eerste dag van mijn ongi, verder pas met 6 mnd ongi geworden. Nu wel onregelmatig is alweer laaang geleden. Ik geef nog steeds BV.

Ben ondertussen 2x ongi geweest, geef nu 8,5 maand bv! no niks terug gelopen :dance:

THNX voor de reacties! :-*

Goed om te horen dat jullie geen productie-dipjes hebben gehad door een menstruatie. (als ik het al een menstruatie kan noemen)

Hier ook al ongi geweest gebruik trouwens wel cerazette en geef volledige bv ( 7x per dag). Geen last van dipjes tijdens de ongi verder…

Hier ook geen dip tijdens de menustruatie.

Bij Yari werd ik al na 3 maanden ongi en bij Desmée werd ik zelfs al ongesteld toen ik nog wat lichtelijk vloeide (8 weken na de bevalling)

Wat bij mij de bv wel opdroogde was de zs van Desmée, na 13 maanden bv geven kwam er in ene geen druppel meer uit.

Ik ben telkens tussen mijn zwangerschappen in maar 1 keer ongi geweest terwijl ik nog volledig bv gaf, maar tussen de oudste en de middelste was het de eerste keer ook heel licht en (voor mijn doen) kort, dus een beetje vergelijkbaar met wat jij omschrijft. Heb niet gemerkt dat mijn productie afnam. Tussen de middelste en de jongste iets hefigere ongesteldheid gehad, maar ook toen niets gemerkt van een afname van de productie.

Wat boffen jullie dat he zo lang duurde eer jullie menstruatie kwam. Hier ondanks volledige bv en cerazette toch na zes weken ongesteld en gewoon elke zoveel weken ook. Niet zo heftig als anders, behalve tegen het einde van de borstvoedingsperiode, na zo’n jaar tot anderhalf jaar dus.

Trouwens hier nooit wat gemerkt van productiedips. Kleine borstvoedingsverslaafde had er eenentwintig maanden voor nodig om te ontdekken dat je niet verhongert of uitdroogt als je s’nachts geen borstvoeding krijgt.