ongi ruiken 1/2 dagen voordat begint

Dames… sorry voor deze minder subtiele vraag, maar ben nu wel eens benieuwd:

Wie ruikt ook elke maand, 1 Ã 2 dagen voordat de ongi echt komt, al dat het eraan zit te komen? Ik heb dit tot nu toe bijna elke maand gehad en weet dan meteen dat ik geen verwachtingen meer hoef te hebben.

Wie herkent dit of juist niet en wie van de wel-zwangeren ruikt ook wel eens een soort ongi lucht als je naart het toilet gaat? Ruik je uberhaupt anders dan van onderen en heb je ook nog steeds vocht verlies?

Lekkere vraagjes he? :stuck_out_tongue:

Grtjs, Miki

Ja ik ruik het ook. En douche me dus ook altijd extra haha vind het vervelend iedee maargoed niks aan te doen. Het is normaal geloof ik. En bij de een zal t sterker ruiken dan bij de ander en daarnaast de een ruikt gewoon scherper dan de ander. Maar het is wel normaal ja.

Hoor het wel vaker ook van vriendinnen enzo.

Toen ik zwanger was rook ik het niet. En toen ik bij 29weken erg bloedverlieshad rook het ook totaal anders.

Dank voor je antwoord klein bloempje, daar kan ik wat mee!

Ik vermoed dat het afgestoten baarmoederslijmvlies een specifieke geur met zich meebrengt ofzo. Dat zou verklaren waarom je bij wel zwanger niets ruikt. Bij jou na die 29e week wel goed afgelopen? Had je tussendoor ook slijmverlies?