hai meiden…
afgelopen 19 feb ben ik ongesteld geweest wat precies klopte zoals het hoorde.toch een paar dagen daarvoor had ik al een voorgevoel (wat me nog nooit in de steek heeft gelaten dat ik mischien zwanger was)ik heb 2 dagen voor ik ongi werd er toch een testje tegenaan gegooit en die was heeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag positief !je moest hem bijna tegen een lamp houden om het streepje te kunnen zien.twee dagen later werd ik dus gewoon ongesteld en heb er verder niets meer over gedacht.
ik bedoel ongi is niet zwanger toch.
we zijn weer gewoon verder gegaan met in het achterhoofd dat het onmogelijk was en de verschijnselen in mijn koppie zaten.
maar nu beginnen de kwaaltjes wel steeds erger te worden.
ik ben steeds doodmoe.
en mijn borsten doen behoorlijk zeer (die doen normaal nooit zeer)
verder kwaaltjes zijn er niet ja behalve nog steeds dat voorgevoel wat ik al weggewuifd had.
ik bedoel hoe groot is de kans dat ik alsnog zwanger ben? dat is toch gewoon 0,000000001%?
ik wil er wel een testje tegen aan gooien maar dan heb je weer die teleurstelling of zal ik gewoon weer wachten tot de 19de van deze maand en dan kijken of ik ongi word of niet? :think:
wat zouden jullie doen?
ik zeg testen … maar toch ook weer wachten …
aan de ene kant testen omdat je het nu niet weet en je toch een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag licht posi test had en aan de andere kant …
nee ik zou voor de test gaan.
vaag he :think: ik ben 3x eerder zwanger geweest en bij de beide keren dat ik een kindje op de wereld heb gezet knalde de test er uit…
bij die ene keer dat ik een miskraam heb gehad was de test ook vaag positief en eindigde dan ook met 8 weken zwangerschap.
vandaar toen ik de vage test zag en ik twee dagen later ongi werd ging ik er klakkeloos vanuit dat het een hele vroege miskraam was …zonde maar niets aan te doen.maar nu kom ik toch aan het twijvelen. :think:
echt vet vaag ja … toch maar een minitest ertegenaan … tot de 19e wachten is ook nog zo een eind
Even heel nuchter bekeken he…
Je wilt graag zwanger worden? Daar leef je ook naar (niet roken/drinken, foliumzuur enz.)?
Als het antwoord hierop ja is, zeg ik: afwachten (omdat je schrijft teleurgesteld te zijn als een test negatief is).
Als het antwoord hierop nee is, zeg ik: testen (omdat je je levensstijl dan aan kunt passen als je test positief blijkt).
En als je ongeduldig bent en jezelf kunt wapenen tegen de teleurstelling van een negatieve test dan zeg ik ook: testen.
En nu even niet zo nuchter bekeken…testen, testen, testen, testen!!! :mrgreen:
jij zegt het beter als ik :mrgreen: :thumbup:
nou ik heb inmiddels getest en het is vet negatief…mijn lichaam houd me dus idd gewoon voor de gek. :thumbdown:
:hug:
Maar niet getreurd meis…nog maar 8 daagjes en dan kun je hopelijk nog een keer testen, maar dan met een positief resultaat!
@Debke wrote:
Maar niet getreurd meis…nog maar 8 daagjes en dan kun je hopelijk nog een keer testen, maar dan met een positief resultaat!
oh ik ben ook niet verdrietig of zo hoor.ik heb een heerlijk jochie boven liggen van nog geen 5 maand oud.dus ik geniet vol op. :thumbup: ik vond het alleen zo vaag…
Is het ook…Heb het zelf eind januari gehad. Midden november heb ik een ma gehad. Sinds die tijd is mijn lijf een zootje. Eind januari had ik heeeeel sterk het idee zwanger te zijn en toen heb ik dus getest, ondanks licht bloedverlies. Een vaag positieve test was het gevolg. Twee dagen later nog eens getest en toen ook een vaag positieve test (wel iets minder vaag, maar toch was hij vaag :roll: ). Weer een dag later zette de “ongi” door. En flink ook. Heb niet eens meer de moeite genomen er nog een keer een test tegenaan te gooien.
Gelukkig lijkt sindsdien mijn lijf zich te herstellen en daar ben ik heel blij. Maar vaag is het…dat wilde ik eigenlijk zeggen met bovenstaande verhaal.
Ik ga voor je duimen!
hi merel ik heb het zelfde,wordt er niet goed van…
ik ga straks ff naar de dokter…
mag ook meteen komen omdat ik in oktober een bbz had en er een eileider verwijderd is…
maar ik heb nu al 3 wkn lage rugpijn,gevoelige (.)(.),zeurende buikpijn,moe,duizelig…
voordat ik me menstruatie kreeg had ik er al een test tegen aan gegooit,negatief…
vanmorgen nog 1 gedaan wederom negatief…
me menstuatie was vorige week dag of 2 en toen beetje bruinig(sorry)
onzeker wordt je hier van,ook omdat ik niet van die fijne zwangerschappen heb gehad.3 miskramen en een bbz gelukkig wel een topper van een meid lopen van bijna 2 en half :dance:
ik hou jullie op de hoogte,liefs
ik heb precies hetzelfde… had veel sympthonen en een lichte positieve test
alleen gisteren een beetje bloed verloren en vandaag weer…( dit keer zoals ik meestal menstrueer )
heb erg veel last van misselijkheid en gisteren helaas ook overgegeven…
zou je toch zweren dat je zwanger bent…
alles stinkt, misselijk, gigantisch moe, brandende tepels en last van montgomery, veel naar het toilet, mijn man vind dat ik veel zachter ben, ik heb last van dromen en ben super snel bezorgd… kan ineens heel snel aangebrand zijn, heb geen zin meer in sex… veel een vieze smaak in mijn mond, zweterig… rommelige buik, en vind het niet meer fijn om op mijn buik te slapen terwijl ik dat normaal gesproken wel deed…
ik denk dat ik anders toch nog maar een testje ga halen, wanneer kan ik die dan het beste doen?
Merel…het is al de 18e…Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met je is :oops:
@Debke wrote:
Merel…het is al de 18e…Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met je is :oops:ik eigenlijk ook :oops: :oops: :oops:
2 dagen over tijd;-)
maar moet je het wel zo zien nu eigelijk? ik bedoel feb had 28 dagen inplaats van 30 a 31 dagen dus dan zou je denken dat ik vandaag of morgen ongi moet worden toch? :think:
hahaha jeetje is het alweer een maand later joh :mrgreen:
spannend meis…
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
een brusje voor Thomas* en floris dat zou mooi zijn :inlove: