Hallo!
Ik heb een klein vraagje:
De afgelopen week had ik mijn vruchtbare periode en zijn mijn vriend en ik dus aan het ‘klussen’ geweest. Ik had vandaag best wel last van buikpijn… een ongi-gevoel zeg maar. Het kan toch niet zo zijn dat je daar nu al last van hebt terwijl ik dan misschien net een paar dagen zwanger ben?! Over 1,5 week kan ik pas testen, maar toch vind ik het raar dat ik zo’n ongi-gevoel hebt. Weet iemand hoe dat zit?
Liefs, Stillewens
Ik had dat gevoel ook rond mijn vruchtbare dagen en ik denk dat het er bij hoort.
Ik voel zowiezo mijn eisprong en heb dus het idee dat je baarmoeder dan ook gevoeliger is, dit merkte ik tijdens het klussen.
Bedankt voor je reactie!
Mijn vruchtbare dagen zijn al een paar dagen voorbij en gisteren had ik dat ongi-gevoel dus ik weet niet of dat dan wel mijn eisprong is geweest wat ik voelde, want dan zou mijn eisprong deze maand laat zijn en ik ben vrij regelmatig ongesteld. Stiekem hoop ik dat ik misschien zwanger ben, maar ik weet niet of je een ongi-gevoel hebt als je nog maar een paar dagen zwanger bent.
Ik ben 4 keer zwanger geweest en bij allemaal had ik gewoon het gevoel ongesteld te worden terwijl ik net zwanger was, dit gaat wel over.
Je denkt dat je zwanger bent maar het kan nog wel maanden duren voordat het zover is…ik zou daar in mijn achterhoofd toch wel rekening mee houden zodat het niet tegenvalt als je niet zwanger mocht zijn.
Bij mijn 1e was het de 4e of 5e keer pas raak.
2e was een miskraam
3e was de 3e keer raak
4e was de 2e keer raak
Inderdaad, ook weer iets wat bij iedereen en elke zwangerschap anders kan zijn. Het kan zijn dat je de innesteling voelt, maar het kan ook zijn dat je nog niet lang geleden bent gestopt met de pil en je lichaam nog aan het wennen is en anders dan anders is…
gr. Nienke
Nou woensdag of donderdag was mijn eisprong, ik had 2 dagen buikpijn en nog buikpijn … Ook erg duizelig, etc.
En nu gaat het weer goed, dus ja, ik wist toen dat het mijn eisprong was.
Hey meiden!
Bedankt voor jullie reacties.
De buikpijn is over hoor. Ik had het alleen zaterdag. Mijn eisprong zal afgelopen woensdag geweest zijn. Ik voel het nooit zo duidelijk maar ik ben vrij regelmatig ongesteld dus ik weet wel ongeveer wanneer m’n eisprong is en ik merk het ook wel aan m’n cervixslijm.
Dus maar afwachten volgende week of ik ongesteld wordt of niet. Omdat je zo graag zwanger wilt zijn let je heel erg op elk dingetje wat je voelt, maar dat zullen jullie misschien ook wel hebben… En omdat ik zaterdag zo’n ongi-gevoel had hoopte ik op een innestelingsgevoel, maar we gaan het afwachten! M’n vriend en ik zijn pas net begonnen met proberen dus we houden er zeker rekening mee dat het nog maanden kan duren hoor! Zeker omdat iemand in mijn omgeving ook niet zomaar zwanger was!
Groetjes Stillewens