Ben sinds zaterdag voor het eerst weer echt ongi geworden (hier voor 2weken terug wat oud bloed verloren verder niks had gehoopt dat het langer zou duren ) en sinds zondag ook geen volle borsten meer, kan het zijn dat door m’n ongi de BV is terug gelopen (tijdelijk) ook is H wat onrustiger, laat vaak los en word dan boos als ze niet snel genoeg de tepel weer in d’r mondje krijgt… lijkt wel alsof ze er een beetje mee speelt ('t is zowiezo wel een drift kopje hoor ).
Ik durf nu ook niet te kolven omdat ik dan bang ben omdat ze dan niet genoeg over heeft… wanneer is nou het beste om te gaan beginnen met kolven en een klein vooraadje aan te leggen? (ga niet werken binnenkort ofzo maar meer voor hub dat hij ook een flesje kan geven als ik naar de kapper ga bijv.)
Als je niet gaat werken zou ik zeggen van kolf niet en ga eerst zo door als je nu doet, evt een keer vaker aanleggen als je het vermoeden hebt dat ze honger heeft
Stel het komt voor dat je een keertje weg moet ne je hebt geen bv staan kun je altijd van die pakjes nutrilon kopen
Die kun je per voeding kopen, is opzich ook ideaal om wat van is huis te hebben voor onverwachte dingen
Ik weet van mijzelf heel goed dat ik mij zo druk maakte over een vooraad omdat ik weer aan het werk ging, maar uiteindelijk is alles goed gekomen en heeft onze dochter regelmatig een pakje kant en klare melk gehad omdat dit juist makkelijker was dan eerst de bv te ontdooien
Uiteindelijk heb ik ook een hele vooraad bv weg kunnen gooien
Hoe gaat het nu?
ze zijn nog steeds niet echt vol maar ze blijft wel gewoon drinken bij me vandaag ook zo’n 4 á 5 uur opstap geweest met de wandelwagen en ze heeft niet om voeding gevraagd pas weer toen we thuis waren en nog zatten ze niet vol toch wel raar (ze zijn ook nog erg soepel alleen 1 wat minder…)
kappers afspraak nog steeds niet gemaakt… ga het morgen proberen denk ik… en dat ze dan bij m’n moeder kan blijven probeer nog te kolven maar weet niet of het gaat lukken dus daar hangt het vooral van af