Ongewilde productieverhoging en nu dreigende BO??!

Meiden jullie zijn lief :cry:

Ik zit even helemaal niet fijn in mijn vel…

Ben kapot…

Celies moest gister hoesten onder het eten en spuugde zó weer alles uit :? balen!

Vanmorgen haalde ik haar uit bed met een luier die stonk echt naar het riool :sick:

Zag haar lijfje :frowning: en dacht haar eens even wegen…ze is gewoon een kilo afgevallen :o dat is voor haar 10% dus :naughty:

Dokter gebeld en moest langs komen…

Gelukkig alles zag er goed uit,oortjes,longen,lijfje,geen uitdroging oid maar ze moet wel goed blijven drinken…

Ja dat doen we zei ik…maar ik redt het simpelweg niet om meer bv te geven dan dit…ben kapot val af ben niets waard en daarbij nét koortsvrij ( :dance: ) sinds vanochtend,ik kán het gewoon niet opbrengen anders had ik het gedaan :cry:

Toen zei hij;Ja maar zij gaat nu even voor dan moet je daar eerst aan denken :eh: :eh: :eh: :o :shock: :twisted: :cry: :cry: :cry:

Toen begon ik zó te huilen…

Vond het zó gemeen (pfffffffffffff mannen :twisted: ) ik zei ook;luister ik geef haar 13 maanden bv dus ik weet wel wat het is om mezelf weg te cijferen,als ik zeg dat ik het niet trek dan bedoel ik niet dat het ff niet gaat…mijn man is zelfs thuis van zijn werk nu simpelweg omdat ik er compleet doorheen ben…ik ben 11 jaar met hem en heb nog noooooit gevraagd of hij thuis wilde blijven als ik of 1 van kids ziek zijn,dus ik denk dat dat genoeg zegt!

Ik heb er al moeite mee om ‘‘egoïstisch’’ te zijn dus ik zeg dit niet voor niets :naughty:

Hij dimde gelijk in :shifty:

En zag ook gelijk dat dit geen llsmoes was ofzo…

Samen even gekeken naar de mogelijkheden…ors gaan geven en dus iets van pap met opvolgmelk of vriezerbv…

Thuis nu eerst 100cc kv gemaakt met pap… :shifty: …apart om dat te doen 8)

Maar ze heeft het gegeten en het is erin gebleven… :thumbup:

En ik…ik ben al de hele dag aan het volschieten als iemand een scheet laat :cry: tranen zitten hoog…hoe bedoel je lichtelijk uitgeput :shifty:

Máááááár!

De koorts is WEG!

En de rode plekken zijn WEG!

Dus die BO heeft lekker niet gewonnen met dat gedreig :mrgreen: 8)

Mijn borsten voelen wel wat beurs…denk door het masseren…ik hou het goed in de gaten.

Vanmorgen lekker in een warm bad geweest en mijn borsten helemaal na gevoeld op harde plekken…moppie had ze vanmorgen goed leeg gedronken en nu ook geen klap(.)(.) dus ik denk dat mijn lijf weer in check gaat…had vanmorgen in bad met dat navoelen wel een heel raar ‘‘draadje’’ melk,echt een snotje :eh:

Precies op die plek waar ik toen die melkblaar had… :think: misschien toeval maar had zoiets nog nooit gezien…

Nou ik hoop :pray: dat mijn laatste stukje bvtijd nu nog vlekkenloos verloopt :pray: ik wil gewoon per sé een leuke herinnenring eraan overhouden als laatste dus stoppen is nu geen optie heb ik mij bedacht…dan beslis ik nu uit deze emotie (en zoals ik nu ben herken ik mezelf niet :eh: ) en dat wil ik niet,ik wil geen spijt en geen ‘‘nare’’ herinnering als laatste…



Ben toch wel even blij met mijn topic :shifty:

even spuien…en jullie lieve woorden doen me toch erg goed…dank jullie wel :-

Sas :hug:

Meid wat balen.

Je zit er echt helemaal doorheen nu, dat is duidelijk. Fijn dat je ventje thuis is. Laat je lekker verwennen. Vergeet niet dat jij ook ziek bent. Je hebt toch effe een paar dagen koorts gehad en moet nog herstellen. Rust zoveel als kan uit. Laat Celiza drinken op de keren dat je je had voorgenomen / nodig is en rust verder uit.

Spuw hier je gal, want dat mag jij ook wel eens. :-*

:hug:

Bij mij begonnen de bo ook pas na het afbouwen/minderen. Ik had toen ook een paar keer dat er met masseren iets heel vreemds dikkig wit/geels uit kwam…Zal nog wel een stukje van de verstopping zijn.

En ik ben trouwens ook nog steeds niet ongesteld.



Wel een luxe zeg dat Celies al een paar maanden maar 2x dgs bv krijgt. Zita is zo’n junk, die wil nog minimaal 4x per dag. En dan dat blije gezicht nu ze er achter is dat er TWEE borsten zijn :mrgreen:



Ik leef in ieder geval mee. Zeker nu ZIta ook ziek is en ik het gevoel heb dat ik buikgriep krijg…



Pinot

@Pinot wrote:



En ik ben trouwens ook nog steeds niet ongesteld.Oh dat is fijn om te horen…soms denk ik is het wel goed met mijn lijf…ik bedoel ben nu voor mijn doen best slank ook en ik vind het wel fijn als ik straks weer gewoon een cyclus heb,maar dat komt dan waarschijnlijk dus wel!



Wel een luxe zeg dat Celies al een paar maanden maar 2x dgs bv krijgt. Zita is zo’n junk, die wil nog minimaal 4x per dag. En dan dat blije gezicht nu ze er achter is dat er TWEE borsten zijn :mrgreen:

Ik heb het een beetje afgedwongen hoor :shifty: ik heb de (.)(.) verstopt de hele dag,alleen in bed en 's avonds in pyama op de bank mag ze onbeperkt…de eerste paar dagen kwam ze dus trekken aan mijn trui hé :eh: kwaad dat ik niet ‘‘begreep’’ wat ze wilde :shifty: ik heb het even doorgezet en toen was ze er over heen :wink:

Máár als ik naakt loop of als ze ze ziet :shock: gaat ze helemaal gek doen :lol: laatst liep ik van de slaapkamer naar de badkamer en kwam ik haar tegen in de gang…ik zei tegen mijn man…ze is net een kerel…kijkt mij niet aan maar kijkt alleen naar mijn (.)(.) 8)


Ik leef in ieder geval mee. Zeker nu ZIta ook ziek is en ik het gevoel heb dat ik buikgriep krijg…Oh lieverd,ik hoop dat dat niet gebeurd zeg…helemaal niet NU vlak voor de feestdagen…ik heb iig goed hoop nog dat wij straks met de feestdagen samen de afgevallen kilo’s er weer aan kunnen snoepen :wink:

:hug: voor jullie en beterschap!! :-* Sas




Pinot

@Hellen wrote:

Sas :hug:

Meid wat balen.

Je zit er echt helemaal doorheen nu, dat is duidelijk. Fijn dat je ventje thuis is. Laat je lekker verwennen. Vergeet niet dat jij ook ziek bent. Je hebt toch effe een paar dagen koorts gehad en moet nog herstellen. Rust zoveel als kan uit. Laat Celiza drinken op de keren dat je je had voorgenomen / nodig is en rust verder uit.

Spuw hier je gal, want dat mag jij ook wel eens. :-

:hug:
Lief van je…

Mijn man is iig erg lief voor me…ik geloof dat hij nu ook door heeft dat ik aan het eind van mijn touwtje ben…

:-

Oh lieve Sas… :hug:



Je zit er duidelijk even doorheen ja. Je hebt jezelf ook weggecijferd, en nu is het even tijd voor jou. Celies heeft niks aan je als je op bent, dus goed voor je moppie(s) zorgen betekent goed voor jezelf zorgen!

Fijn dat je de BO voor was. Die slijmdraad zal de verstopping geweest zijn, fijn dat dat eruit is! Hou de boel in de gaten he!

Gelukkig komen de feestdagen er aan, veel samen met je liefjes, dat doet hopelijk goed. Kruip maar lekker vaak in bed of op de bank, laat wat werk uit handen nemen, eet lekkere dingen, gewoon even Sas-tijd maken :-

Lieverd, succes, en hopelijk zit je snel weer lekker in je velletje!!



Dikke :-
!

Tosca is nu een paar weken borstloos, maar dat trekken aan m’n trui doet ze nog steeds :? :wink: … wat een toestand Sas, wil je eigenlijk alleen maar even een :hug: geven en je adviseren toch goed te blijven masseren, want dat beurse gevoel kan een teken zijn dat er nog ergens wat ophopingen zitten die binnenkort toch op gaan spelen :-*. Je hebt het KEIgoed gedaan tot nu toe, en je mag retetrots op jezelf zijn hoor :clap: ! Rustig aan tijdens de feestdagen en komt tijd, komt raad!

Máár als ik naakt loop of als ze ze ziet :shock: gaat ze helemaal gek doen :lol: laatst liep ik van de slaapkamer naar de badkamer en kwam ik haar tegen in de gang…ik zei tegen mijn man…ze is net een kerel…kijkt mij niet aan maar kijkt alleen naar mijn (.)(.) 8)



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Zouden jongetjes net zo erg zijn??? :think: :mrgreen:

@Jassie wrote:

Tosca is nu een paar weken borstloos, maar dat trekken aan m’n trui doet ze nog steeds :? :wink:




Komt vanzelf wel weer, over een jaar of twaalf…

He Sas,



Ik wilde je even n dikke :-* en n mega :hug:

Vind t zo knap van je :thumbup: Verwen jezelf maar lekker en laat je lekker verwennen, want je

hebt t zeker verdiend



Liefs Viola

Jullie zijn geweldig!!!:-*

Wat je van een beetje aandacht en lieve woorden en een superverzorging van je hubbie én even wat traantjes laten (lucht ook op 8) ) al niet op kan knappen!!!

Voel me een stuk beter!!!

Blijf lekker in de chilstand hoor…nog even mijn lijf een setje extra geven :angel:

Mijn moppie heeft wat fruit op en dus pap al en vanavond een redelijke hoeveelheid warme hap :dance: en alles zit er nog prima in :dance:

ors moet ze niet…heb geproeft is ook :sick:

Thee gaat redelijk…mar ik hoop wel dat ze iets beter gaat drinken nog :pray:



Meiden nogmaals dank jullie wel voor jullie luisterend oog :mrgreen: en jullie lieve PB’s :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Fijn om te lezen dat je je weer een stukje beter voelt! :-*

SAS!!! Meid, wat een verhaal! Goed dat je de arts hebt uit kunnen leggen hoe het ECHT zat. En aan je zelf denken is geen crime, kom op zeg. :hug: :-* :clap: voor jou!!

dank je :mrgreen:

Ben niet op mijn bekkie gevallen gelukkig…en vrij ad rem dus gooi ook gelijk alles hups zó eruit :shifty:

Maar dat kon de HA wel waarderen geloof ik 8)



Vandaag heeft me zooooo goed gedaan…mijn hubbie is the best :inlove:

Sas :hug: :hug: :hug:



& Beterschap voor Celies!

& gooi het er zelf maar eens lekker uit hoor!



Herkenbaar dat getrek & borst-loopt-langs-enthousiasme :mrgreen:



Ik geef tgwoordig er ook dreumesmelk-kv bij, ook bij logeren/door mijn ouders als ze oppassen. Ik dacht ook eerst dat mijn (.) addictje het niet zou lusten, maar ze vindt het toch lekker. En er zit geen suiker in :thumbup:

Nouw Celies heeft weer vaste poep en heeft praatjes :roll: dus die is weer de oude alleen nog een hoestje maar wie heeft die niet van de kinderen nu :frowning:

Ik voel me ook stukken beter iig lichamelijk :thumbup:

JASSIE!!

Ik ben je voor eeuwig dankbaar denk ik :shifty:

Gister met douchen dacht ik toch nog even masseren die boel :sick: :sick: :sick: kwam een partij ‘‘snot’’ uit die ene en een klein beetje uit die andere zetten joh :eh:

Ik wist niet dat dat kon :think:

Echt de melkklier die vanaf de voorheen rode plekken kwam daat kwam als ik stevig masseerde en door drukte tot de tepel echt smurrie uit :sick:

Ik en denk ik wel fanatiek geweest,heb het ook nog later die dag gedaan en die avond (gisteravond dus) na het voeden en ik heb mijn tepel denk ik wel ‘‘gekneust’’ :oops:

Maar ben nu dus ‘‘bang’’ voor weer zo een plotselinge koorst aanval :shifty:

Mijn (.)(.) voelen goed soepel en die belachelijke productie is weer redelijk onder de knie,ze drinkt weer netjes 2x per dag en ik ben weer wat eraan gaan eten en dat voelt iets beter :angel:



Maar nu is er dus nog steeds een gelere melk uit die klier dan uit de rest als ik erin knijp :shifty:

Niet meer snotterig maar wel kleverig nog…

Zit het er dan nog steeds??

Kan je uit 1 klier ‘‘vettere’’ melk krijgen of hoe zit dat,weet iemand dat???



Dank jullie wel nogmaals voor jullie luisterend oog :-* :-* :-*

Ik vrees dat het nog wat restjes van de verstopping zijn. De drie keer dat ik het meegemaakt heb was dat in ieder geval ook zo. Gewoon nog even doormasseren dan gaat het vanzelf weg.



Fijn dat het weer beter gaat met jullie.

Hier is alles ook weer zo goed als normaal. Ik ga morgen weer werken :angel: ook al voel ik nog steeds een soort van ochtendmisselijkheid als ik buk…(ik vind het heel vervelend als ik niet meer echt ziek ben en er moeten andere mensen in mijn plaats werken :angel: :angel: :angel: ) en Zietje is ook weer koortsvrij.



We kunnen dus mooi dit hele jaar nog bv geven :wink:



Liefs Pinot