Misschien een stomme vraag, ik heb overigens al gezocht hier op het forum maar ik kon het zo 1 2 3 niet vinden.
Ik vroeg me af wanneer je kunt gaan kijken of je een regelmatige ongesteldheid hebt, vanaf het moment dat je stopt met de pil. Ga je vanaf je eerste ongesteldheid al gelijk kijken hoe of wat tot aan de volgende, of wacht je daar een paar maanden mee?
Als je eenmaal weet hoe regelmatig je ongesteldheid is, kun je dan ook bepalen wanneer je de eisprong hebt?
Regelmatigheid vindt je zo na een maand of 4 … als het dan telkens rond dezelfde time is dat je ongesteld wordt kun je spreken van enige regelmaat… máár na de pilstop kan het soms ook ineens toch veranderen, hoeft niet…
Het is vaak daarom ook dat artsen alles bij alles een jaar nemen , kwa periode proberen enzo om een volledige inzicht te kijgen in een cycles…
wat je werkelijk kunt doen m eisprong ong te spotten… ( naderende eisprong ) is temperaturen en ovulatietesten gebruiken… voor de rest weinig hoor… maar daar krijg je een duidleijk beeld van…
Ook bij die gelden na een 3 á 4 cyclessen heb je een gemiddeld durende inzicht in hoe je cycles is…
Succes met zwanger raken, groetjes bianca.
Dank je wel voor de uitleg