Hebben er mensen ervaring met het verwijderen van mirena spiraal???
Hoe lang duurde het bij jullie voordat je weer ongesteld werd???
Ik ben ongeduldig aan het wachten…
Het duurde HEEEEEEEEL lang!!! En dat voor iemand die zonder spiraal altijd stipt ongesteld werd.
Daarbij had ik goed last van een niet doorzettende menstruatie dat het haast leek alsof ik al zwanger was (wat ook nog een optie zou kunnen zijn he)
ik heb op 6 mei tijdens een ongi mijn spiraal laten verwijderen en ben netjes na 30 dagen opnieuw (dus 30 dagen na het begin van mijn vorige ongi) ongesteld geworden…
gr patricia
@babylover wrote:
ik heb op 6 mei tijdens een ongi mijn spiraal laten verwijderen en ben netjes na 30 dagen opnieuw (dus 30 dagen na het begin van mijn vorige ongi) ongesteld geworden…
gr patricia
Mijn ongi is gestopt door het spiraaltje dus die ging voor mij helaas niet op!
hoi hoi,
Ik heb op 1 okt 07 mn spiraaltje laten verwijderen… Heb daarna een maand (:shock: ja, echt) gebloed. Daarna was het weer gewoon 29 dagen en daarna was ik zwanger!
liefs
daffie
Het verwijderen van mijn spiraaltje was hel!!! Maar goed dat scheen uitzonderlijk te zijn. Normaal gesproken is het een fluitje van een cent! Dus wees maar niet bang!
Ik heb een paar dagen hevig gebloed, maar mijn cyclus is niet doorbroken en ik werd op de normale dag ongesteld.