ongesteld wel/niet half jaar na de bevalling

Even een vraagje:



Ik ben 10 weken na de bevalling weer voor het eerst ongi geworden. De maand daarna ook en de maand daarna ook, maar nu is het ineens weer gestopt!!! In juli is er nix gebeurd en nu had er in augustus wat moeten komen, maar weer nix!



Heeft iemand hier ervaring mee?? Ik heb een Mirena, maar volgens de gyn heeft dat pas na ongeveer een jaar effect op je bloeden!



groetjes,

daphne

Ik was een week of 8 na mijn keizersnede weer ongesteld. Gewoon normaal als altijd. Toen 4 weken daarna weer netjes. Daarna was het een zooitje, 1 dag ongesteld, daarna 2 dagen niet, dan weer een middagje wel etc. Sinds deze maand is het gelukkig weer zoals normaal.



Weet eigenlijk niet of het bij iedereen zo is of niet. Ik dacht… kijk het wel een paar maandjes aan.

ik heb ook mirenaspiraal laten plaatsen 8 weken na de bevalling.

tot nu toe nog niet ongesteld geweest. (maar geef ook nog bv en dat kan geloof ik ook invloed hebben)

wel heb ik nu al 1,5 week dat ik af en toe wat bloed verlies. maar kan het niet echt ongesteld noemen.

t is bij iedereen weer anders…

ik was ook heel onregelmaatig ongi…



zo een paar dagen wel zo 7 weken niet :?



heb na 13 weken een spiraal laten zetten en nu eingelijk niet meer ongi :thumbup:

Het hoeft geen half jaar te duren hoor Daffie, ik heb 3 weken gevloeid na het plaatsen en daarna 3 en een half jaar niet :wink:

Bedoelt je Gyn niet dat het tot een half jaar kán duren?

bedankt allemaal!!!



@Mellie: nee hoor, de gyn zei echt pas na een half jaar wordt het minder!! Maar ja, iedereen is inderdaad anders en als ik de verhalen zo lees, moet ik maar gewoon afwachten!!!



Nog gefeliciteerd!!! :dance:



liefs

daffie

Ik heb nog niet gemenstrueerd sinds Tosca’s geboorte (bijna een half jaar) en heb deze week een Mirena laten plaatsen. Gyn vertelde me dat ik er vanuit kan gaan dat ik niet meer ga menstrueren de komende jaren. Menstruatie verdwijnt gelijkelijk aan… kan dus ook na een maand al.