Ongesteld of niet?

Deze vraag gaat waarschijnlijk ongelofelijk stom klinken, maar ik ben echt ten einde raad. Wij zijn anderhalf jaar aan het proberen om zwanger te worden en afgelopen week ben ik ongelofelijk misselijk geweest. Ook mijn borsten zijn gezwollen en doen pijn. Zaterdag moest ik ong worden en pas naar de avond toen had ik roze afscheiding. Deze is na 4h gestopt. Tot deze namiddag. Nu heb ik bruinachtige afscheiding. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar het voelt niet alsof ik ong ben. Normaal heb ik daar verchrikkelijk veel last van met verschrikkelijke krampen, hoofdpijn,… Maar ik ben alleen wat ongemakkelijk nu en heb lichte buikpijn. Zoals ik al zei, stomme vraag, maar ben ik nu ongesteld of niet?

tja pablo dat is voor een buitenstaander zo moeilijk te zeggen, het kan ,maar het kan ook wat anders zijn zoals je zelf ms wel denket en hoopt,

het is echt niet te zeggen,



als je vermoed zwanger te zijn, ( wat ik denk) zou je nog es wat dgn kunnen afwachten en evt dan een test doen, om zekerheid voor je zelf te krijgen



iig heel veel succes, bianca81

Ik sluit mij aan bij Bianca.

En vandaag is het lekker maandag , dus kun je een test gaan halen, dan weet je het zeker :wink:



Maar ook ik denk dat er iig een bevruchting heeft plaatsgevonden.

Ik spreek nog liever niet over echt zwanger zijn, want dat is nog afwachten en ik wil geen valse hoop wekken, maar ik hoop natuurlijk wel voor je (jullie) dat het zo is!



Succes!!

het mirantje knap gezegt eigen wb de bevruchting, zo is het denk ik ook wel een bevruchring kannatuurlijk,maar het kan ook zo dichtbij zijn dat het alsnog niet lukt,



meid testen kan ook, hoe is hetnu met je?

Niet zwanger… Maar we geven de moed niet op. Volgende keer beter!!! In elk geval bedankt voor de steun…