Yuut, het was echt niet mijn bedoeling je ongerust te maken. Maar weet je, het is zo’n sluipende rot ziekte! En als je je bedenkt dat ik een pap3a uitslag had (en dat dat dus inderdaad ook nog heel goed gewoon een ontsteking oid kon zijn) en ik een dikke maand later opeens al kankerhaardjes had dan is snelheid in álle gevallen gewoon geboden. Het zekere voor het onzekere hoor! Liever iets te snel ‘overbehandelen’ dan te laat zijn. Na de papa3a uitslag zat ik 2 weken later al voor een intake bij de gyn zat die zei: we doen het biopt nemen en de lysexcisie in 1 behandeling om tijd te sparen want vaak blijkt na alleen een bopitie tóch dat er alsnog een lys uitgevoerd moet worden. Daarna duurde het 3 weken voor ik al onder het mes ging. Weg met die rotzooi! Een heerlijk gevoel toen het er uit was en het mij niet meer schaden kon.
Natuurlijk hoeft het bij jou allemaal niet zo te gaan. Immers, het grootste deel van de pap3a-ers hebben inderdaad niets meer of minder dan wat onrustige celletjes en gaat het vaak vanzelf weer weg. Daar gaan we gewoon ook voor! Maar als het niet zo is, ben je blij dat je voor jezelf bent opgekomen meid!
Dus; geen reden tot paniek, maar wel even op je strepen gaan staan! Kop omhoog, aanpakken die handel!!!
:hug: :hug: :hug: :hug:
Mar, je bent een schat! :-*
Ik heb veel aan je verhaal meid.
N.a.v. jouw pbtje ben ik ook gelijk gaan bellen.
Ik stop dit hele gedoe dan ook GRAAG weg kan ik je vertellen.
Misschien wel een beetje je-kop-in-het-zand-steken…
Maar ik ben wel gerust gesteld door mijn huisarts hoor! Ik heb ook jouw verhaal gedaan en dan met de vraag waarom Ãk niet doorgestuurd word.
Dat had dus te maken met de uitslag en het advies van het laboratorium.
Blijkbaar kwalifiseren ze met 5 punten de ernst van de cellen.
Als ik op alle plekken PAP3a had gehad, dus ook het bovenste gedeelte dan had ik hoogst waarschijnlijk wél doorgestuurd geworden.
Maar omdat er een bepaald virus/infectie vastgesteld is wegen de punten minder zwaar.
Ik wacht begin juli gewoon af…
Judith, fijn dat je eerder terecht kunt voor een vervolguitstrijkje! En goed dat je Marions verhaal ook mee hebt genomen naar de huisarts. Als het je niet lekker blijft zitten kunn je altijd nogmaals om een doorverwijzing vragen toch?
Hier was alles gelukkig goed bij de gyn. De huisarts houdt het hier op een hormonaal probleem (reactie op anticonceptie).
Goed dat je gebeld hebt meid en fijn dat je wat meer gerustgesteld bent! :hug: :hug:
Belle;
Gelukkig dus dat het niets ernstigs
is, maar wel lastig!
Maar ook dat houdt een keer op neem ik aan? vanzelf?
Gr. Yuta
@Judith2 wrote:
Belle;
Maar ook dat houdt een keer op neem ik aan? vanzelf?
Gr. Yuta
Ja, ben gestopt met de anticonceptie en langzaamaan begin ik op te knappen.
Hoe is het nu met jou?
Belle; het irritante is dat de klachten
niet zijn afgenomen.
Ik was/ben erg vermoeid (al na het stoppen met de pil) en constant krampen in mijn buik. Gewoon niet helemaal in mijn hum dus.
Die klacjten heb ik nog steeds al heb ik het idee dat het wel een héél klein beetje verminderd is.
Maar ik slik sinds een paar weken Q10, een homeopatisch oppep
middeltje tegen de vermoeidheid en ik slik sinds een maand of 2 Vrouwenmantel tabletten, om mijn cyclus enigzinds op gang te brengen.
Dus ja… wat was er eerder, de kip of het ei…
Maar die bloedingen heb ik niet meer gehad tijdens de sex.
Al moet ik zeggen dat ik angstvallig de standjes weer waarbij ik de vorige keer die bloeding kreeg :oops: :snooty:
Toch appart dat de pil zoveel met je lichaam kan doen hè!