ongesteld na bv

ik heb bijna 5mnd volledig bv gegeven daarna 1,5mnd smorgens en savonds en nu is nn lieve jongentje al weer de 7mnd gepasseerd en is het eigenlijk op :frowning:

ik leg hem nog wel aan savonds maar hij heeft er echt niet genoeg meer aan dus het einde is in zicht ,maar nu is mn vraag: wanneer word ik weer eens ongesteld,niet dat ik het mis maar het zal toch zo onderhand toch wel eens moeten komen.

wanneer werden jullie ongesteld? :think:

hoi

ik wil je niet nerveus maken, maar ik zou toch maar even een testje doen :shifty: want met zo weinig voedingen nog zou ik verwachten dat je al ongi zou zijn.

want ik werd na 8 maanden en nog volledig voedend dag en nacht, gewoon weer ongi.

mocht je niet zwanger zijn, dan zou ik ff naar de ha voor wat advies :thumbup:

succes he!

Ik ben het bnog niet :thumbup:

Ik zou straks even aankijken…ik denk dat het wel komt hoor straks!

ik werd bij milan na 4 maand alweer ongesteld terwijl ik volledig op verzoek voedde

Hier pas na 18 maanden, ik voedde toen overigens nog wel volledig op verzoek.

Ook ik werd na 4 maanden weer ongesteld terwijl ik volledig op verzoek voedde

tijdens mijn hele bv periode ben ik niet ongesteld geweest, ook niet toen ik alleen `s avonds nog gaf.

pas toen ik volledig gestopt was met bv geven toe begon de ongesteldheid ook weer. zo is het gegaan bij bijde kinderen.

dus niks om je zorgen om te maken, als je het maar veilig doet :wink:

Ik heb bijna zes maanden gevoed, en pas toen Bas ruim 9 maanden was werd ik weer ongesteld! Je hebt dus nog even :mrgreen:

bedankt voor jullie antwoorden,ik zal het even aankijken als ik over 6weken nog niet ongesteld ben ga ik toch maar even langs de ha

groetjes

Ik heb Mischa 4,5 maand gevoed, maar werd pas weer met 8 maanden ongesteld.

Tijdens de afbouw na Saba ook niet ongesteld, maar kort na de laatste voeding was het er weer. Kan best even duren heb ik me laten vertellen.

Ik werd voor het eerst weer ongi toen mijn zoontje 8 maanden was, ik voedde toen nog wel volledig.

zocht even hierop vandaar dat ik deze tegenkwam…voedt ook nog volledig en op verzoek maar dacht gister weer ongesteld te worden. bruinverlies en beetje rozig bij afvegen…maar nu niets meer. :think: …nu ja zit er ook niet op te wachten ofzo maar was even benieuwd wanneer anderen weer ongesteld werden en of dit dan ook weer zo begon (alleen een dag bruinverlies en rozig bij afvegen en dan niets meer) voedt nog wel steeds volledig.

Heb bij Saba dus ruim 9 mnd. geen menstruatie gehad (en kort daarna weer zwanger van Tosca), maar nu heb ik een Mirena laten plaatsen (een 3e zou wel heel veel impact op ons leven hebben nu :wink: ) en ben eigenlijk vanaf dat moment al bijna 2 wk. ongesteld :roll: . Wat overigens géén invloed op de bv productie heeft :think: .

Heb 7w na de bevalling gebloed en ben, toen ik nog bloedde, met de minipil begonnen, dus weet niet hoelang het zou geduurd hebben voor ik terug ongesteld zou geweest zijn… (wat een zin)

Nu ben ik een paar weken geleden gestopt met die pil, dus verwachtte snel te gaan bloeden, wat niet het geval is… Dus nog hier geen ongesteldheid denk ik…

Hier nog altijd geen ongesteldheid :dance: Ben dus al ruim 20 maanden menstruatie-vrij :thumbup: :mrgreen:

mmm allemaal zo verschillend

wat ik mij dan ook afvroeg/vraag :wink:

en weet dat je niet helemaal moet denken dat het 100% betrouwbaar is maar las op http://www.borstvoeding.com dat als je kindje onder de 6 mnd is,je volledig voedt op verzoek en nog niet ongi bent geweest je dan iets van 0,05 % kans hebt om zwanger te raken… maar zijn er hier nu mama’s die wel zwanger zijn geraakt? ondanks nog niet ongi te zijn geweest enz enz enz…

@issie wrote:

maar zijn er hier nu mama’s die wel zwanger zijn geraakt? ondanks nog niet ongi te zijn geweest enz enz enz…

Dat vraag ik me ook af :think:

hehe eindelijk ben ik ongesteld,en goed ook het lijkt wel alsof het 7,5 maand opgespaard is :evil: getsie!!

nou hoop ik dat ik een normale cyclus krijg want voor ik zwanger werd was er geen touw aan vast te knopen :think:

volgens mij is er een kleine kans dat je zwanger wordt als je bv geeft, omdat je dus niet weet wanneer je ongesteld wordt en dus ook niet weet als je ei springt ,en als je de reacties leest dan wordt de een heel vlug en de ander veel later ongesteld

maar ja ik weet weer hoe het voelt :frowning:

@issie wrote:

en weet dat je niet helemaal moet denken dat het 100% betrouwbaar is maar las op http://www.borstvoeding.com dat als je kindje onder de 6 mnd is,je volledig voedt op verzoek en nog niet ongi bent geweest je dan iets van 0,05 % kans hebt om zwanger te raken… maar zijn er hier nu mama’s die wel zwanger zijn geraakt? ondanks nog niet ongi te zijn geweest enz enz enz…

Ik weet iig van 1 iemand hier op het forum dat dit is gebeurd, bij alex.