Hoe lang duurde het voordat jullie weer ongesteld werden
:think:
Toen ik de bv ging afbouwen naar twee keer per dag ('s ochtends en 's avonds). Dus dat was nadat Ferdi een half jaar was :mrgreen:
Euhm dat was m.i. te kort na de bevalling… :shifty: na 2,5 maand ong was ik weer het haasje…en weer met de regelmaat van de klok…sjucht zonder afbouwen gewoon volledige BV van een keer of 7/8 per dag. :wall:
Na mijn oudste 40 dgn… na de jongste, euhm… iets langer, paar maandjes geloof ik… :think:
ik ben het helaas ook alweer na 2,5 maand geworden, ondanks volledige BV…
Hier pas na 9 1/2 maand, toen zat ik nog op 2 of 3 keer per dag.
Bij Tygo na een jaar pas
Ik weet niet meer hoeveel voedingen ik toen nog gaf
En nu wachten we weer af wanneer het komt
Voor mij mag dat net zolang als de vorige keer duren :mrgreen:
geen idee, hier nog niet geworden :dance: :dance:
ok hier namelijk ook nog niet :mrgreen: vind het zelf persoonlijk maar irritant dat ik het nog niet ben. Elke maand testen van onzekerheid wordt je ook niet vrolijk van :roll:
Bij Sharon na 6 maanden en bij Yari al na 3 maanden (bij hem was ik net klaar met vloeien en toen begon het gedoe weer :twisted: )
@Karin1981 wrote:
ok hier namelijk ook nog niet :mrgreen: vind het zelf persoonlijk maar irritant dat ik het nog niet ben. Elke maand testen van onzekerheid wordt je ook niet vrolijk van :roll:
Wil je helemaal geen anticonceptie gebruiken dan?
En anders een condoom, ik weet erg lastig maar dan zit je niet iedere keer in onzekerheid.
Of het moet je niets uitmaken dat je alweer zo snel zwanger wordt natuurlijk.
:-*
@mamma van sharondenise wrote:
@Karin1981 wrote:ok hier namelijk ook nog niet :mrgreen: vind het zelf persoonlijk maar irritant dat ik het nog niet ben. Elke maand testen van onzekerheid wordt je ook niet vrolijk van :roll:
En anders een condoom, ik weet erg lastig maar dan zit je niet iedere keer in onzekerheid.
:-*
Hier wel condooms hoor :mrgreen: maar toch stiekum die angst. Normaal zou het me niets uitmaken maar ik mag niet eerder dan een jaar na de ks zwanger raken van de gyn :roll:
Hier duurde het 9 maanden voordat ik weer ongesteld werd!
2x 8 weken en nu door de minipil helemaal nog niet.
@Karin1981 wrote:
@mamma van sharondenise wrote:@Karin1981 wrote:ok hier namelijk ook nog niet :mrgreen: vind het zelf persoonlijk maar irritant dat ik het nog niet ben. Elke maand testen van onzekerheid wordt je ook niet vrolijk van :roll:
:-
Hier wel condooms hoor :mrgreen: maar toch stiekum die angst. Normaal zou het me niets uitmaken maar ik mag niet eerder dan een jaar na de ks zwanger raken van de gyn :roll:
Ja das lastig meid, en zoals je ziet bij iedereen is het anders. maar ik baalde dat ik het weer zo snel werd en jij wilt het graag worden :lol:
Het rotte is ook dat je al voor je eerste ongie vruchtbaar bent, en dat is zoiezo geen graadmeter kan ik je uit ervaring vertellen.
Ik was tijdens de bv van Sharon ook al na 4 maanden weer zwanger geraakt enkel dat is op een mk uitgelopen.Ik slikte toen wel gewoon de pil maar het was er toch doorheen gekomen en pas 2 maanden later werd ik weer echt ongie.
De enige tip die ik je kan geven doe het met condoom en voor het zingen de kerk uit.
Is een spiraaltje anders niets voor je?
Zegt deze held van wie het recept na 3 kwart jaar nog steeds bij de apotheker ligt en kijkt dan nog een keer naar m’n banner
:oops: :lol: .
:-
Hier na 13 mnd en gelijk was ik zwanger :inlove:
Vanwege mijn ks na 6 weken aan de minipil gegaan. Toen Fenna een half jaar was mee gestopt. Duurde tot Fenna 12 maanden was voor ik weer ongi werd. Eigenlijk nadat ik stopt met kolven. Geef nog wel 4 a 5 voedingen per dag.
Ja hoor… Ik zweer je dat ik ongesteld word… gewoon 28 dagen na de bevalling en met volledige borstvoeding… heb ik weer zeg!! :evil:
Gisteren al wat rozig slijmverlies, en vandaag al de hele dag dat ontzettend fijne ongesteldheidsgevoel. Bah! :wall:
Ik ben verdorie net 2 dagen klaar met vloeien!
ermm ergens na 9 maand, toen nic niet meer elke 2/3 uur kwam :lol:
@Kay30 wrote:
Ja hoor… Ik zweer je dat ik ongesteld word… gewoon 28 dagen na de bevalling en met volledige borstvoeding… heb ik weer zeg!! :evil:
Gisteren al wat rozig slijmverlies, en vandaag al de hele dag dat ontzettend fijne ongesteldheidsgevoel. Bah! :wall:
Ik ben verdorie net 2 dagen klaar met vloeien!
:hug: Ik leef met je mee meid :-*