Ongesteld maar toch zwanger, of innestelingsbloeding???

Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik proberen vanaf begin dit jaar zwanger te worden.

Afgelopen weekend voelde ik me niet lekker. Een beetje een wee gevoel, moe, trek in eten, maar na een paar happen een misselijk gevoel en onwijs veel zin in fruit. Ik heb in het verleden een mk gehad en voelde me nu net als toen en wist haast zeker dat ik zwanger was.

Ik ben me de rest van de week hetzelfde blijven voelen, maar ik werd ongesteld. Echter bijna een week vroeger dan normaal??!!! De hele week ben ik misselijk en moe geweest, maar dacht dat het van de menstruatie was. Vandaag op het werk bijna flauw gevallen (op operatiekamer) wat me nog nooit is overkomen! Collegae en artsen vroegen dan ook direct of ik misschien zwanger was. En de rest van de dag niet helemaal lekker geweest.

Nu vraag ik me af of het mogelijk is dat ik toch zwanger ben?? Zijn er meer mensen die ongesteld zijn geworden terwijl ze toch zwanger bleken te zijn? Of kan het toch een innestelingsbloeding zijn die ik verwar met menstruatie?

Hoi ran…

misschien toch ff een testje voor de zekerheid?

liefs ramona

testen meid dan weet je het zeker!

meten is weten :mrgreen:

dus maar even je HG gehalte meten dmv een zw.test

Bloedverlies is nu helemaal gestopt na 3 dagen, terwijl ik normaal 5 dagen ongesteld ben!!! :think: Wat een raar gebeuren zeg…

Zondag is mijn eigenlijke NOD, dus als ik me zo blijf voelen als nu maandag idd maar even een testje doen.

Kon me niet inhouden en vandaag een zwangerschapstest van het kruidvat gedaan. Ik zie echt een heeeeeeeeeel vaag lijntje. Je moet echt heel goed kijken om het te kunnen zien. Vriendlief zag het lijntje ook, maar zo licht dat ie denkt dat het niks is. Nu spijt van dat ik al getest heb, want omdat het zo’n vaag lijntje is, durf ik nog niet echt blij te zijn. Over een paar dagen maar weer testen :thumbup: :thumbdown: Hoop het zo!!!

Een heel vaag lijntje zou beteken zwanger, want anders komt er helemaal geen lijn… Dus :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: duimen voor jou meid!

foto van de test??

een lijntje is een lijntje en dat komt er alleen als je Hcg in je urine hebt en dat zit er alleen in het geval van een zw.schap.

Toch zou ik zelf na een bloeding een kleine slag om de arm houden. Hoop natuurlijk dat het helemaal goed is en er een kleintje aan het groeien is nog altijd, maar 3 dagen bloeding kan ook een vroege mk zijn.

Ik duim rustig met jou en de andere dames mee dat je over 2/3 dagen een duidlijkere streep hebt, dan weet je het zeker :thumbup:

Ik ben benieuwd naar je volgende testuitslag. Zal voor je duimen :pray: :thumbup:

spannend!!! Wanneer ga je weer testen?

Ga morgenochtend (zondag) opnieuw testen. Is mijn eigenlijke NOD en 2 dagen na vorige test, dus als het echt zo is, dan moet het zondag ochtend toch te zien zijn?!

ja na 2 dagen zou je zeker verschil moeten zien hoor!

Heb alleen bij de 2e nog een keer getest na 2 of 3 dagen (had geen geduld en voor NOD getest) en waar de eerste keer de lijn vaag was, was die lijn de 2e keer heel duidelijk en snel zichtbaar :thumbup:

Mijn moeder was ook gewoon ongesteld tijdens de zwangerschap, wel iets minder als normaal. Ik zal duimen voor een dikke vette streep :pray:

Nou ben erg benieuwd!!! :wink: :pray:

en heb je alweer getest?

ben wel benieuwd

mijn zusje heeft bloedingen gehad tot 28 wkn zwangerschap dus alles is mogelijk

En? En? :pray:

Vandaag opnieuw getest en lijntje was donkerder dan vrijdag!!! :inlove:

Nog steeds wat aan de lichte kant, maar vandaag zou mijn NOD zijn, dus nog steeds vrij vroeg om te testen. Toch was er duidelijk een + te zien! :mrgreen:

Vriendlief is nog erg terughoudend, wat mij ook wat voorzichtiger maakt. Hij vindt de test een beetje wazig en gelooft het pas als er “zwanger” in het venster staat. Nou, prima, dan ga ik van de week een clearblue test halen!!! :stuck_out_tongue: Tot die tijd blijf ik nog een beetje voorzichtig, ook vanwege de bloedingen van de week, maar de test in combinatie met hoe ik me voel…eigenlijk weet ik vrijwel zeker dat het raak is :mrgreen:

nou een streep die donkerder wordt… is HcG dat toeneemt :thumbup:

Gefeliciteerd met je zw.schap :dance:

:dance: :dance: :dance: