Ongesteld geworden ;-(

Hallo allemaal,

Al ruim anderhalve week voelde ik me zwanger. Ik had last van mijn borsten, misselijk, huilbuien zo erg dat ik halverwege om mezelf moest lachen omdat ik eigenlijk niet zo’n huilerd ben. Maar helaas ben ik een beetje ongesteld geworden vandaag. Wel twee dagen te laat. Maar toch.

Nu twijfel ik natuurlijk enorm aan mezelf. Ik bedenk dat ik me ook gewoon vergist kan hebben. Maar aan de andere kant weet ik wel zeker dat er gewoon iets is mis gegaan…

Ik ben wel benieuwd of er meer vrouwen zijn die dit hebben gehad.

Mijn borsten doen nog wel zeer trouwens, maar dat zal ook wel overgaan de komende dagen…

Oh ja, ik zou me nog even voorstellen… :lol: Ik ben moeder van drie kinderen. Mijn oudste zoon is 10, hij heeft het Downsyndroom, daarnaast nog een zoontje van 8 en een dochtertje van 4. Ik ben een aantal jaren geleden gescheiden en woon nu samen met mijn vriend waar ik ontzettend gelukkig mee ben. In eerste instantie wilde ik geen kinderen meer. Maar mijn vriend heeft geen kinderen van zichzelf. Hij gaat geweldig om met 'mijn’kids en vorig jaar hebben we besloten om toch ook samen graag nog een kindje te willen. Vorige maand is mijn spiraaltje verwijderd. Spannend allemaal dus…

Tot later allemaal.

Madelief

Welkom en veel forum plezier!! Balen dat je ongesteld bent geworden, hoop dat je gauw weeer zawnger mag raken

welkom en veel lees en schrijf plezier hier

jammer dat je ongesteld bent geworden hopen dat het weer snel raak mag zijn :lol:

Welkom en veel lees en schrijfplezier.

Heel veel plezier op dit forum! Leuk een poging voor een 4e :smiley:

Ik zal voor je duimen :wink:

Hoi Madelief, van harte welkom en veel kletsplezier hier! Je verhaal klinkt bekend hoor, ik heb dat ook wel eens gehad dat gevoel. Ws heeft wel een bevruchting, maar geen innesteling plaats gevonden. Veel succes met “trying” iig!

Welkom :mrgreen:

:hug: