ongesteld en toch zwanger, komt t vaak voor?

Weet je al meer

ik ben van Quinten doorpil en condoom heen zwanger geworden werd nog 3 x ongi maar was welminder lang en minder veel bloed als anders

met een bloedtest is er uitgekomen dat ik zwanger was tot de de maand bleven de thuis testen negatief

Hoi

je maakt me wel een beetje aan het schrikken haha

heb vanmorgen een test gedaan daar kwam 1 streepje gelukkig!!

maar indd de laatste 2 ongies en vooral de laatste van maar net 3 dagen met bijna niks??? maken me tog wel aan het denken…

bij mijn oudste heb ik ook verschillende thuistesten gedaan die negatief bleven… ik was inmiddels 2wk overtijd en dacht nu ben ik t zat en ga ik naar de dokter… en daar was het met de test wel positief…

en de klachte die ik zo nu en dan nog heb. zijn van die kleine vage steekjes onderin mn buik, zowel recht als links richting mn lies! heb snel last van mn onderrug of gewoon krampen of opgezette buik!

en bij mn 2 kids had ik nergens last van, behalve dat ik overtijd was? :lol:

dus was enigzins gerustgesteld, maar ik ga het gewoon zeker weten in de gaten houden! en als ik eventueel meer klachten krijg of mn gevoel blijft tobben ga ik gewoon weer naar de huisarts!

wat een gedoe he! jemig… ben soms zo bang dat ik mezelf bang maak en dingen (verzin) tussen mn oren, qua klachten etc…

en ik lijk wel zoo vergeetachtig… hoe en waar begint je buik de 1ste weken als eerst te groeien? ik kan me dat haast niet meer herinneren van mn eigen zwangerschappen…

want als ik savonds in de spiegel kijk denk ik… of lijkt het alsof t bovenin dikker en ronder is bij mn buik? maar nogmaals missch is het iets tussen de oren?! ben dr nog niet helemaal over uit… ik wacht het nog even af!

Thnx alvast voor de reacties!

grtjs Chant

Chantal ik zou gewoon nog ff afwachten.

Mocht je er volgende week nog niet gerust op zijn dan kun je nog een testje doen of misschien wel naar de ha gaan.

Weet verder ook niks zinnigs te zeggen, sorry.

Liefs Nathalie

Ik zou het inderdaad nog evenaan kijken.

Over waar je buik het eerste begint te groeien: da’s toch echt aan de onderkant, want daar zit je baarmoeder. En de vergeetachtigheid kan ook door stress komen :hug: .

Sterkte ermee in elk geval.

Ik had een keer een test gedaan en daar waren 2 streepjes op te zien maar was niet zwanger.

Hoe kan dat dan?

Groetjes Çoise

@Coise wrote:

Ik had een keer een test gedaan en daar waren 2 streepjes op te zien maar was niet zwanger.

Hoe kan dat dan?

Groetjes Çoise

WELKE TEST WAS DAT WANT HEB GEHOORD DAT ER 1 TEST IS DIE WEL EEN STREEPJE GEEFT MAAR DAT HET STREEPJE DAN EVEN DONKER MOED ZIJN ALS DE CONTROLE STREEP WIL JE ZWANGER ZIJN

Ik durf het niet meer met zekerheid te zeggen want het is al een tijdje geleden, maar volgens mij was het de etos merk zwangerschapstest en heb toen de gebruiksaanwijzing goed gelezen maar het stond er niet in.

Groetjes Çoise

@ Coise,

Het kan zijn dat je zonder dat je het zelf geweten hebt een miskraam hebt gehad. dan ben je dus heel even zwanger geweest en kan een test positief geven.

Gr Yvonne

Hmm gek!

Kan dat dan dat je dat niet door hebt?

Want mijn menstruatie was daarna gewoon goed en niet extra veel of lichtere kleur bloed ofzo.

Nou jammer…als het wel een miskraam geweest zou zijn. :cry:

Groetjes Çoise

Hej,

Ik wil je niet teleurstellen. Was niet mijn bedoeling…

Het kan zo zijn…het hoeft natuurlijk niet.

Ik heb er geen ervaring mee, dus ik weet niet of je dat merkt. Sommigen zeggen van wel, anderen weer niet.

Gr Yvonne

Nee zo bedoelde ik het niet!

Jij hebt me niet teleurgesteld, je gaf gewoon je mening en dat is goed!

Ik wist het op dat moment ook niet en weet het nog steeds niet helemaal.

Maar zou toch wel gaaf zijn geweest als ik nu wel een kindje zou hebben, maar dat is niet zo dus denk ik er ook niet zwaar over ofzo.

Het is bij mij nog niet echt opgekomen dat het een miskraam zou kunnen zijn.

Bedankt voor de reactie en ik zou het nooit weten of het nu wel of geen miskraam is geweest.

Onze tijd komt nog wel met de kindertjes :slight_smile:

Groetjes Çoise

Coise,

Ik heb wel gelezen dat het voorkomt dat je echt heel kort zwanger geweest kunt zijn. Daarom adviseren ze ook om niet voor je NOD te testen omdat er tussen de tijd van bevruchten, innesteling en NOD vaak nog iets mis gaat. Daar schijnen veel vrouwen dus niets van te merken.

Zelf heb ik vorig jaar februari een licht positieve test gehad, een paar dagen later was er niets meer te zien. Ik ben toen twee weken later dan normaal ongesteld geworden, verder had ik nergens last van en ook de ongesteldheid was nauwelijks heftiger dan anders. Er moet iets geweest zijn maar het is waarschijnlijk bijna meteen mis gegaan. :?

Het kan dus wel degelijk, als je zeker weet dat je de test goed gedaan hebt en goed geïnterpreteerd…

Nou vind het wel interessant worden.

Ik ga maar eens meer info er over zoeken.

Bedankt!

Groetjes Çoise