Goedenmiddag,
Zijn er dames die ongesteld waren maar toch zwanger bleken te zijn achteraf?
En hoe wist je dat je zwanger was?
Gewoon een vraag om te kijken hoe vaak dit nou voorkomt bij dames.
Marleen.
Ja hoor, 3 keer maar liefst ! Ik voelde dat er iets anders was. Mijn borsten deden anders pijn en mijn tepels waren gekleurd. Ook was mijn reuk een stuk beter.
En dan een gewone menstruatie gehad?Of was die achteraf toch iets anders dan normaal?
Heb je dan een late eisprong gehad dat dit zo was?Of weet je niet waarom?
Ben niet nieuwsgierig hé?hahahahahaha
Marleen.
Misschien iets minder vloeien dan normaal, maar dat wisselde zoiezo wel eens.
Ik had dat ook bij Ghislaine ik ben de eerste 4 maanden gewoon ongesteld geweest … totdat ik achter de pc ging zitten op 1 knie zeg maar en voelde dat er wat hards zat in mijn buik… en (klinkt misschien heel stom) had ik de nacht er na gedroomd dat mijn vader (overleden) mij kwam feleiciteren met mijn zwangerschap en dat ik maaar gauw een test moest halen… was zijn antwoord… dus volgende morgen zo gezegd zo gedaan … en was dus zwanger 3 dagen later bij vk voor een echo geweest en toen bleek ik idd 16 wkn en 3 dagen zwanger te zijn…
lieffsss :vlinder:
Goedenmorgen,
Wat apart hé dat je soms in dromen zulke dingen mee krijgt.
Ik heb toen ik een miskraam kreeg de nacht ervoor gedroomd dat ik een miskraam kreeg en in mijn droom heb ik heel veel gehuild.
En toen het de volgende dag ook echt zo bleek te zijn kon ik helemaal niet meer huilen.
Maar 4 maanden ongesteld!!!Jeetje…dat is best lang.
Marleen.
ja idd is ook een hele rare gewaarwording achteraf…
en nadat ik der achter ben gekomen dat ik zwanger was ben ik ook nie meer ongi geweest…
liefss :vlinder: