ongerust

ben ik ook wel blij mee hoor! :inlove: liep vanmorgen op de markt, ik rook de aardbeien en ik moest ze kopen :mrgreen:

en weet dat ik best iets voorzicchtiger mag zijn iin de zon, zal je advies onthouden lieverd :-*

Hey meissie…ff een dikke :-* !

Ik snap je helemaal, zoals zo velen je helemaal snappen…

komt wel goed schatje

mayo: :-*

Komt goed… :hug:

Hey meis, balen dat je die onzekerheid steeds weer hebt he :hug: Maar je weet zelf gelukkig ook dat dat niets zegt over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap :hug: Was dat maar de leidraad, dan was het geen slopende onzekerheid :? Maar wat Deb al zei, al zou je van de week voor alle zekerheid en je eigen gemoedsrust de vk even bellen om even binnen te wippen voor het beluisteren van het hartje, lekker doen lieverd :-* Het overbrugt inderdaad zo steeds weer een stukje. En dan nog iets om hopelijk een klein beetje de onzekerheid weg te halen (illusie, ik weet het :wink: :-* ) maar rond de 10/12 weken gaat de placenta alles overnemen en is je lijf een beetje echt in de “zwangerstand” en niet meer haar plekje aan het vinden in het zwanger zijn, dit geeft bij veel vrouwen in deze periode een afname van die bekende klachten, maar zegt dus niks over het wel of niet goed zwanger zijn :hug: :hug: Dus ook als ze minder worden vanaf nu, dat is normaal, alleen let je er nu zo ontzettend op vanwege je voorgeschiedenis :hug: :hug: En helaas begrijpen we je helemaal :hug: :-* :-* :-

En nu lekker genieten wijffie, je hebt het verdiend :inlove: :-
:-* :-*

Van mij ook even dikke knuffel! En ook omdat je ook niet helemaal lekker bent

:hug: :hug:

Komt goed en gewoon lekker alles van je aftikken hier :-*

Heel herkenbaar, ik ben ook heel onzeker… :shifty:

Zou het liefst elke week de bevestiging hebben dat het goed zit, ik denk dat ik pas gerustgesteld ben als we de 20 weken echo achter de rug hebben en ik ons kindje echt goed voel bewegen.

Sterkte en knuf!