ongerust

hallo allemaal ik ben 11 wkn zwanger en maak me erg ongerust :-/ heb nu steeds buikpijn niet onderin maar aan mij zij en boven en rondom mijn navel het is en soort kramp ??? ook heb ik steken in buik en zij en soms ook rug ! verder heb ik nog wel mijn kwaaltjes ,maar maak me erg ongerust ,iemand die dit herkent die pijn thnx nana

Ik herken het niet, maar als je je zo ongerust maakt, bel dan even je verloskundige, daar zijn ze voor hoor. Dus voel je niet schuldig ofzo of rot dat je belt.

Veel sterkte :-* :-* :-*

Bandenpijn meid !

Hier ook eentje en dat wilt ook niet weggaan…

Anders kun je bij zoeken en dan bandenpijn typen en kun je nog meer informatie over lezen…

Sterkte en het is niet om je ongerust te maken, maar als je het prettiger vind dat je je VK even wilt bellen, doe het dan gewoon !

Hoi Nana,
Ik heb het ook gehad de eerste 13-15 weken zelfs, vervelende buikpijn, steken en zeurderige kramp…Het hoorde gewoon bij mijn zwangerschap…Rond de 25e week heb ik weer zo’n periode gehad, maar het was bij mij gewoon een kwestie van bandenpijn en dus groter groeien van de kleine en de baarmoeder…
Als je je zorgen maakt, ga er dan mee heen, krijg je niet binnenkort al een termijnecho met 12 of 13 weken ?

Kaatje