ongemerkt de 6 maanden voorbij

Nou zoals de tekst het al zegt is deze mijlpaal me eigenlijk helemaal voorbij gegaan zonder dat ik er echt bij nagedacht hebt. Het was gewoon ineens voorbij de 6 maanden. En dan ben ik niet eens uitzonderlijk trots op mezelf (vindt ik ook niet nodig want voor mij was het geen centje pijn)

Het gaat op het moment zo alsof het nooit anders geweest is en eigenlijk als ik er op terugkijk is het ook zo met de komst van ons kleintje (volg je me?) Je hoort zoveel mensen zeggen dat een kind je leven op zijn kop gooit, maar dat is bij ons helemaal niet zo geweest :eh: hij was er en hij hoorde erbij en ons schema is geenzins veranderd ik heb niet het idee dat ik er iets voor laten moet. (wel het idee trouwens dat ik er wat verschrikkelijk moois bij heb :inlove: )

Maar ben ik nou zo raar dat het me allemaal zo vanzelfsprekend en makkelijk lijkt, of heb ik gewoon ontzettend veel mazzel met alles?

Ach joh, dan vier je mijlpaal gewoon met 7 maanden (en 8, en 9, hihihi) :inlove: :dance:

:lol:



toch wel voor jou



:clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap:







:thumbup:

Mooi toch dat het zo goed gaat, wel trots zijn hoor! :dance:

Yvette, niet teveel gaan nadenken, gewoon lekker doorgaan!!! :wink:



En :clap:

gefeliciteerd met je mijlpaal van 6 maanden, 19 dagen en 8,5 uur!!!

Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ja hier ook en vind borstvoeding geven nog steeds :inlove:

Hier is het gelukkig ook makkelijk gegaan op een borstontsteking in het begin na.

Maar gefeliciteerd met je mijlpaal en op naar het jaar (?) ! :smiley: :thumbup:

Heerlijk toch dat het allemaal zo lekker loopt, Gewoon lekker van genieten.

O ik ben er ook zeker hartstikke blij mee en we gaan nog ff door :smiley:

Geweldig toch?! Geniet ervan!!! Super gedaan in ieder geval. Of het nou mét of zónder moeite was… je hebt het toch maar mooi voor elkaar gekregen :thumbup: !