Ongeluk op de A4

:wall: Daarom moet je niet met je mobieltje bezig zijn onder het rijden :wall:







Kind (1) overleden na ongeluk A4 :kaars:

AMSTERDAM - Een jongetje van één jaar oud is vrijdagavond overleden nadat hij eerder op de dag betrokken was bij een auto-ongeluk op de A4.





Een 31-jarige Rotterdammer merkte de staart van de file te laat op omdat hij bezig was met zijn mobiele telefoon, meldt de politie. Hij reed vol op een auto met daarin een moeder en twee kinderen.



De brandweer knipte de slachtoffers uit de auto, waarna de drie zwaargewond naar het ziekenhuis werden gebracht. Het kind van één overleed daar aan zijn verwondingen.



In totaal waren er vijf auto’s betrokken bij het ongeval. Twee personen uit twee andere voertuigen zijn met nekklachten naar het ziekenhuis gebracht.



De veroorzaker van het ongeval is door de politie aangehouden en na verhoor vrijgelaten.

Vreselijk :? is lees het net.



Hoop dat ze de rotterdammer een flinke straf geven maar ik denk dat het weten wat je hebt aangericht ook een hel is.

Maar een straf zodat mensen meer zulen nadenken over hun mobiel in de auto.

:kaars:



Bijna was ik mijn oudste dochter verloren tijdens de zwangerschap, omdat iemand zo nodig op de fiets een sms moet versturen… Ik vond het daarvoor al niet ok, en sindsdien ben ik helemaal faliekant tegen sms/telefoon in het verkeer!!! :evil:

:kaars:



had het ook al op facebook geschreven inderdaad…

Las het gisteren ook :cry: … wat een oen, hij mag ‘fijn’ z’n hele leven met een schuldgevoel rond lopen :evil: !



En wat verschrikkelijk voor de ouders :cry: :cry: . Het zal je maar gebeuren, moet er niet aan denken :frowning: !



:kaars: voor dit kleine ventje :vlinder:

Volgens mij heeft iedereen wel eens keer gebeld en of gesmst in een auto ?



En wat te denken over een navigatie systeem?

iedereen kijkt/klikt daarop,

en dan zit een ongeluk helaas in een klein hoekje?



Helaas voor deze papa en familie, lijkt mij een helse nachtmerrie,

daar kom je nooit meer overheen…



:kaars:

:kaars: :kaars: voor dat ventje, verschrikkelijk, gewoon van Roan zijn leeftijd, daar moet je toch niet aan denken dat zoiets gebeurd zonder dat je er zelf iets aan kunt doen…

@Gab wrote:

Volgens mij heeft iedereen wel eens keer gebeld en of gesmst in een auto ?



En wat te denken over een navigatie systeem?

iedereen kijkt/klikt daarop,

en dan zit een ongeluk helaas in een klein hoekje?



Helaas voor deze papa en familie, lijkt mij een helse nachtmerrie,

daar kom je nooit meer overheen…



:kaars:






Sorry maar een nav is niet te vergelijken met een mobieltje tijdens het autorijden.

Als het goed is heb je je nav al juist ingesteld voordat je vertrekt en als je dan al slim bent ga je dat niet corrigeren tijdens het autorijden mocht je dat fout hebben gedaan.



En het gaat er hier toch ook niet om of we allemaal hebben gesmst in de auto, het gaat om deze persoon.

Die toevallig een groot ongeluk heeft veroorzaakt.

Is misschien een leer voor de mensen die sms-en of bellen in de auto.





En hoezo voor deze papa?

Er staat toch nergens dat hij kinderen in zn auto had of heeft?

Anyway is het al erg genoeg wat hij heeft gedaan en ik hoop dat het hem nog lang zal bijblijven.

wat verdrietig, ik moet er niet aan denken :frowning:

:kaars:

:wall: ik dacht dat de vader zelf zat te sms-en…

Vreselijk, het is zo erg om iemand, oud of jong, aan een verkeersongeval te verliezen. Helemaal door zo’n stommiteit.



Hufter die mijn schoonouders dood heeft gereden zat niet alleen in zijn blote kont te spelen maar was vermoedelijk ook een sms nog aan het versturen.



:kaars: voor het kindje en heel veel medeleven voor de ouders :cry:

en neee, niet iedereen heeft wel eens gebeld of gesmst in de auto…



Ik dus echt niet, sterker nog, in de auto zit mijn mobiel in mijn handtas en die staat achterin achter mijn stoel op de grond. Als hij gaat, kan ik er dus niet eens bij.



Ik heb een mobiel om in noodgevallen zelf te kunnen bellen en dan stop ik wel langs de weg ergens.

Ik heb geen mobiel om bereikbaar te zijn voor elk wissewasje terwijl mijn hoofd bij het verkeer hoort te zijn.



Schandalig dat ze hem hebben vrijgelaten… dood door schuld…