Opnamen van het nieuwe RTL8-kinderprogramma De Schatkamer in de Efteling zijn vrijdag opgeschort nadat bleek dat enkele van de deelnemers waren betrokken bij het dramatische ongeval op de A59, dat aan drie kinderen en een vrouw het leven kostte. Een woordvoerder van het attractiepark heeft dat vrijdag desgevraagd gezegd.
In De Schatkamer doen kinderen vanuit een televisiestudio in de Efteling in verschillende teams mee aan een quiz met verschillende activiteiten in het park. Uit respect voor de nabestaanden doet het park geen mededelingen over de rol van de verongelukte kinderen in het programma.
De drie kinderen en een vrouw kwamen om het leven toen hun auto bij een botsing tussen twee vrachtwagens klem kwam te zitten. Een kind raakte ernstig gewond. (ANP)
Het is zo ontzettend gevaarlijk soms. Ik ben zelf van de week bijna van de weg gereden door een vrachtwagen die vond dat de hele weg van hem was. De ene kant de vrachtwagen en de andere kant wegwerkzaamheden. Ik kon alleen nog maar remmen. Puur geluk dat er niemand achter me reed (en zo blij dat ik mijn kinderen niet bij me had)
Ik ben voortaan voorzichter in de buurt van vrachtwagens. :shifty:
Achterste vrachtwagen kon kennelijk niet opletten of hij knalde tegen de auto op die ook gelijk naar voren werd geduwd onder de voorste vrachtwagen. Hij kwam te laat achter dat er file stond en BOEM… :x
Achterste vrachtwagen kon kennelijk niet opletten of hij knalde tegen de auto op die ook gelijk naar voren werd geduwd onder de voorste vrachtwagen. Hij kwam te laat achter dat er file stond en BOEM… :x
toen ik de foto’s vanmiddag zag zei ik dat direct al tegen mijn man… het kan niet anders dan dat die achterste gewoon veels te laat is geremd.
Die auto zit gewoon onder de voorste vrachtwagen geschoven
Echt blijf het een wonder vinden dat er nog 1 kind levend uit deze auto is gekomen. Hoop heel erg dat hij/zij het mag overleven… en wil hem/haar dan ook direct ontzettend veel sterkte wensen.
Het ongeluk van wat er gister is gebeurd kwamen allemaal uit A.dam! Ze zouden uiteraard naar Efteling gegaan zijn.
Schreef idd al eerder:
Opnamen in Efteling opgeschort na ongeluk
KAATSHEUVEL
Opnamen van het nieuwe RTL8-kinderprogramma De Schatkamer in de Efteling zijn vrijdag opgeschort nadat bleek dat enkele van de deelnemers waren betrokken bij het dramatische ongeval op de A59, dat aan drie kinderen en een vrouw het leven kostte. Een woordvoerder van het attractiepark heeft dat vrijdag desgevraagd gezegd.
In De Schatkamer doen kinderen vanuit een televisiestudio in de Efteling in verschillende teams mee aan een quiz met verschillende activiteiten in het park. Uit respect voor de nabestaanden doet het park geen mededelingen over de rol van de verongelukte kinderen in het programma.
De drie kinderen en een vrouw kwamen om het leven toen hun auto bij een botsing tussen twee vrachtwagens klem kwam te zitten. Een kind raakte ernstig gewond. (ANP)
Ik werd door de school van mn dochtertje gebeld vandaag…de vrouw en haar dochter die zijn omgekomen zitten bij Ml op school…ongelooflijk…weggerukt uit het leven…
Het is een klein schooltje dus ik moet mama en dochter zeker van gezicht kennen.
De school wil er wel wat mee gaan doen, dus ze vroegen of we onze kinderen enigszins kunnen voorbereiden…
Ik werd door de school van mn dochtertje gebeld vandaag…de vrouw en haar dochter die zijn omgekomen zitten bij Ml op school…ongelooflijk…weggerukt uit het leven…
De school wil er wel wat mee gaan doen, dus ze vroegen of we onze kinderen enigszins kunnen voorbereiden…
jeetje, ik las het net en voelde gewoon dat het in zuid oost was. Hoe raar. Nou misschien hoor ik er ook nog wat van dan. :shifty:
De begrafenis van het meisje en haar moeder is a.s. dinsdag.
De school is dan dicht.
Ik hoorde vandaag dat de ouders van het meiske heel moeilijk kinderen konden krijgen, dat zij al een wonder was…en dat papa concierge is op een school en altijd beretrots foto’s van zn dochter liet zien.
De andere meisjes die zijn omgekomen worden deze week begraven.