Ongelovelijk 7 jaar pas en dan al tot zoiets in staat!!!
Onbegrijpelijk dat niemand hem tegen hield ook :shock:
Jongen voert dierentuinreptielen aan krokodil
CANBERRA - Een 7-jarige jongen in Australië heeft zeldzame reptielen gedood in een dierentuin en levende aan de krokodillen gevoerd. Op beelden van een veiligheidscamera was de lachende jongen gezien terwijl hij in totaal dertien dieren van het leven beroofde, waaronder een schildpad, enkele hagedissen, twee komodovaranen en een 20-jarige varaan.
De jongen sprong over de omheining van het Alice Springs Reptile Centre in het midden van het land en leefde zich een half uur uit. Dat berichtten Australische media donderdag. Hij sloeg sommige dieren dood met stenen, andere beesten slingerde hij levend over het hek bij de krokodillen.
Werknemers van het dierenpark noemden de actie van het jongetje ongelooflijk. „We gaan proberen de ouders van de jongen aan te klagen�, aldus de directeur van het park. Kinderen onder de tien kunnen niet worden vervolgd.
Ik vind het ongelovelijk dat zo’n jongen een half uur zijn gang kan gaan eerlijk gezegd…
ja dat zei ik ook!!! niemand hield hem tegen!!!
geen bezoeker die even personeel aanklampt of wat dan ook
maar waar waren die ouders??
7 jaar is toch geen leeftijd dat je alleen naar de dierentuin gaat?
@sophie wrote:
ja dat zei ik ook!!! niemand hield hem tegen!!!
geen bezoeker die even personeel aanklampt of wat dan ook
maar waar waren die ouders??
7 jaar is toch geen leeftijd dat je alleen naar de dierentuin gaat?
Ik denk precies hetzelfde als jij.
Ouders, personeel, bezoekers???
Ik zou dat kind gelijk bij de oren hebben gepakt…
Madre en Sophie ben het helemaal met jullie eens!!! :evil: :evil:
Ik heb toen straks een filmpje gezien het was donker dus er was niemand aanwezig daar!!
Ik ga eens kijken of ik het filmpje vind,je ziet niks alleen het jongetje dat op en neer loopt.
Hier het filmpje.
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=nl-NL&vid=e0f78b7e-2896-4677-a74a-11e662b6b639
Lijkt me niet dat het donker was, je ziet nl de schaduw en stukken waar de zon schijnt. (kan ik ook verkeerd gezien hebben hoor)
Ik snap het filmpje niet helemaal.
De laatste beelden zijn idd in het donker, maar er lopen 2 personen die een ladder neerzetten. Dat heeft toch niks met deze jongen te maken? :think:
Maar goed, bizar is het wel. Die jongen heeft flinke begeleiding nodig…
pfff echt ongelovelijk maar ik vraag me af waarom niemand ingrijpt :shock:
Nicje je ziet eerst het jongetje en daarna inderdaad 2 mannen met een ladder.
Ik denk omdat ze toen al in de gaten hadden dat er iets gebeurd was. :think:
Als je goed kijkt in het begin is het over gefilmd van de bewakingscamera.
Die mannen met de ladder zullen nog wel geprobeerd hebben schildpadjes te redden…
Rotjong…
Rotjong? Dat vraag ik me af…hoe wordt een jongen van 7 uit zichzelf zo???
Natuurlijk vervolg je zo’n kind niet! Die jongen heeft dringend ander hulp nodig…geen straf…
Waarom krijgt een kind van 7 de drang om dieren te gaan moorden? Zal hij vast niet helemaal zelf bedacht hebben…en idd…wat doet een kind van 7 daar alleen??? Maar goed…
Het blijft triest zoiets…en erg vreemd als je mij vraagt…
Het is toch zo dat psychopaten hun ‘carrière’ dikwijls beginnen met het martelen en doden van dieren?
Niet normaal, in elk geval :shock:
Klopt…zoiets heb ik ook wel eens gehoord…weet ff niet meer waar, Maar het hield wel verband geloof ik…of een voorteken…
Dus zo’n jongen is geen rotjoch…maar ziek…triest…