ongegeneerd poepies laten

Hahaha ik lig hier werkelijk helemaal dubbel :lol:

Lana zit heerlijk lief in de box te spelen en ondertussen een partij poepies te laten :lol: :lol: :lol: Geweldig gewoon hahahaha.

Hihi, ja ik was ook helemaal vertederd toen onze dochter voor het eerst windjes in het badje liet: schattige luchtbelletjes die omhoog borrelden… :inlove:

Hahaha ja leuk is dat he.

Ik was eens met Sem in een drukke winkel. Hij liet er toen ook een aantal met een behoorlijk volume :inlove: Een vrouw draaide zich om en keek mijn man verontwaardigd aan. :mrgreen: Ik moest toen ook zo lachen :lol: :lol: Zeker toen ze zei tegen mijn man " U heeft ook geen fatsoen!"

:lol: :lol: :lol: Heerlijk, en dan met name dat je man de schuld kreeg :lol: :lol: :lol:

WHOEHAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol:

Ik vind het ook zo schattig die poepjes :inlove: :inlove: :inlove: :mrgreen:

Ze kijkt me dan ook aan met een brede lach :mrgreen:

Ja die lach. Of ze kijkt ineens verschrikt op, zo van… wat hoor ik nu!!! :lol:

@Debbie & Lana wrote:

Ja die lach. Of ze kijkt ineens verschrikt op, zo van… wat hoor ik nu!!! :lol:

Ja zo kijkt Fay ook vaak, en als je dan wat er over zegt dan ligt ze helemaal in een duk. :lol: :mrgreen:

Cindy ik kon er niks aan doen maar lag even dubbel van het lachen van jou verhaal. :lol: :lol:

Ik kwam ook echt niet meer bij hoor. :mrgreen: We hebben nog lang gelachen hierover :lol: :lol: :lol:

Hihihi… ja daar zou ik ook nog lang om moeten lachen ja!

Als Lana poepies laat zeg ik altijd tegen haar: Stinkie!! en dan kijkt ze me echt aan zo van: waar heb je het over :?

getsie, dat doet die van mij nou nooooit :liar: ! :mrgreen:

:lol: ik geloof je ook echt :liar: :lol:

whoe haha, ik krijg een déjávu :mrgreen: :mrgreen:

ik was thomas een schone luier om aan het doen op ons bed, en zat best wel dicht met mijn hoofd bij hem, omdat ik aan het kibbelen en kletsen was met hem, op het moment dat k zijn luier om wil doen laat ie me toch een dikke prut …echt zo’n ppfffffftttttt scheetje :shock: ik voelde hem gewoon langs me gezicht waaien :sick: en phoe hij stinkt dan best wel een beetje hihihihi

ik was thomas een schone luier om aan het doen op ons bed, en zat best wel dicht met mijn hoofd bij hem, omdat ik aan het kibbelen en kletsen was met hem, op het moment dat k zijn luier om wil doen laat ie me toch een dikke prut ..echt zo'n ppfffffftttttt scheetje :shock: ik voelde hem gewoon langs me gezicht waaien :sick: en phoe hij stinkt dan best wel een beetje hihihihi
[/quote]

whoehahahahaha :lol: :D , GEWELDIG! Ik lig hier in een deuk!
Gelukkig heb ik dat nog niet gehoord of geroken van Jeroen!

Liefs,
Moon

Sara zegt sinds een paar weken bij elke wind: sorry voor de wind. :mrgreen:

Dan merk je pas hoeveel scheten je kind per dag laat…

Hahahahaha, ja hier ook zo’n stinkerd. En wij zeggen dan altijd dikke stinkerd of Stinky-winky tegen hem en dan ligt ie helemaal in een deuk. Maar als iemand nu gewoon zijn Tinky-winky pop pakt en de naam zegt dan ligt ie ook krom van het lachen. :mrgreen:

Emma is ook zo’n windjes kind. Gelukkig stinken ze nog niet, dat zal vast wel komen als ze vast voedsel gaat eten.

Als er visite is denken de mensen steeds dat ze haar luier weer vol heeft gepoept. Hoe vaak wij wel niet moeten zeggen dat het gewoon windjes zijn…duizenden keren :lol:

En Emma heeft ook haar eigen bubbelbad, zo schattig :inlove: en het gezichtje dat ze er dan bij trekt, ahhhh

Hier nog zo`n “poopoomistress” :mrgreen: Ze heeft papa van zijn troon gejaagd met haar poepies :mrgreen:

Hier ook een kleine stinkerd! Heb zijn cader al meerdere keren vals de schuld gegeven… maar dat gestink heeft ie duidelijk van zijn paps :wink: