Ben gister weer voor het eerst gaan werken… Ro.mée heeft uit de fles gedronken, ik gekolfd… Vandaag en gisteravond live gevoed, maar ze is nu zo verschrikkelijk ongeduldig aan de borst … Is het een kwestie van wennen, ze heeft wel vaker uit een flesje gedronken, maar nu waren het 3 voedingen…
Ik ben er al zo trots op dat ik het deze keer zo vol heb gehouden, zou dit dan toch het einde zijn?
Wat zijn jullie ervaringen?
Rustig aan meid! Het is pas dag 2!
Natuurlijk moet ze dan even wennen, dus er is nog geen reden om te denken dat het daarom stopt.
Het kan even duren want als je weer gaat werken, ben je wat vermoeider en dat pikken kleintjes snel op. Dus hou er rekening mee dat jullie even een tijdje nodig hebben om te wennen aan de nieuwe situatie.
Hoe gaat het kolven?
Toen mijn dochter erg ongeduldig werd aan de borst, was ze eigenlijk te geprikkeld. Wat bij ons heeft geholpen is: lekker rustig op bed gaan liggen voeden. Misschien helpt dit voor jullie ook.
Het gaat weer goed! Ben gister ongesteld geworden, misschien heeft dat invloed gehad… Het kolven gaat wat minder, haal er nog geen hele voeding uit, dus vul het aan met KV… Krijgt ze toch nog 90% van de voedingen in BV…
Ik baal zo! Dacht dat ik het gered had, maar dat duurde niet lang… Ze wil nu helemaal niet meer… Gister bij het CB geweest… Ze is nu in 6 weken tijd maar 250 gram gegroeid… Terwijl ze goed drinkt en plast…
Wilde proberen de ochtend en avondvoeding erin te houden, maar ze wil niet meer… Ze ligt zo tevreden haar flesje te drinken :inlove: … Heb net even gekolfd, het is bijna doorzichtig wat eruit komt… Kijk het morgen nog even aan…
De kleur van je melk is niet belangrijk, Leeuwtje!
En, wat bedoel je met ‘ik kijk het morgen nog aan?’. Bedoel je of ze aan de borst wil? Je kan proberen haar te voeden als ze slaperig is, en hier wordt ze ook wat geduldiger als ik rondloop terwijl ik haar net heb aangelegd. Misschien heb je daar wat aan?
Hoe is het nu? Hoe gaat het op de dagen dat je thuis bent?
Hier ook een meid die op de dagen toen ik begon met werken 's avonds vaak ongeduldig was met drinken. Nu niet meer dus en ik geef nog steeds tevreden bv. Ook icm met flesvoeding omdat ik maar 200 cc kolf ipv de 400 die ze krijgt op een dag.
@leeuwtje74 wrote:
Ik baal zo! Dacht dat ik het gered had, maar dat duurde niet lang… Ze wil nu helemaal niet meer… Gister bij het CB geweest… Ze is nu in 6 weken tijd maar 250 gram gegroeid… Terwijl ze goed drinkt en plast…
Wilde proberen de ochtend en avondvoeding erin te houden, maar ze wil niet meer… Ze ligt zo tevreden haar flesje te drinken :inlove: … Heb net even gekolfd, het is bijna doorzichtig wat eruit komt… Kijk het morgen nog even aan…
Dit heb ik bij Luca ook gehad, toen hij eenmaal naar het kdv ging (met 4 maanden) vond hij de fles makkelijker drinken dan aan de borst. Toen ben ik alles gaan afkolven en gaven we dat in een fles. Hij wilde gewoon niet meer bji me drinken alleen s’ochtends vroeg.
Hopelijk is dit bij jou niet het geval
Wat misschien kan helpen is op je vrije dag lekker samen in bed gaan liggen zodat ze kan drinken wanneer ze wil.