ongeduldig

Hoi Allen,



Ik ben sinds kort gestopt met de pil. Mijn vriend en ik denken er allebei aan toe te zijn. Hij begon er afgelopen oktober al over, maar dat vond ik te vroeg, nu ben ik de afgelopen maanden over na gaan denken en hebben we nu eindelijk de knoop doorgehakt.



Deze maand al meteen begonnen met ‘klussen’ (wat een naar woord vind ik dat toch). Nu heb ik last van meerdere kwaaltjes, ik heb bultjes op mijn tepels, ik had in eerste instantie een ‘rommelig’ gevoel in mijn buik, hoofdpijn, ik had gister een heldere ‘slijmachtige’ afscheiding en vandaag lichte steekjes in mijn onderbuik. Wat me nog meer verbaasde is dat onze hond de laatste twee dagen ander gedrag vertoont, gisteren ging ze uit het niets heel erg knuffelen met mijn vriend, vanochtend ‘huilde’ ze me wakker (dat doet ze anders nooit), ze vertoonde ander gedrag tegenover buurhonden en ze trekte niet toen ik haar uitliet (wat normaal altijd zo is)…



Ik heb zelf het gevoel dat er mogelijk sprake kan zijn van een beginnende zwangerschap, het is echter nog te vroeg om te testen… Zijn er vrouwen die iets soortgelijks hebben meegemaakt en waaruit bleek dat hun gevoel klopte?? of juist niet…



Voor de feitelijke constatering is het dus toch maar even afwachten totdat ik kan testen, maar hopelijk helpt dit ook een beetje…

Tja meis…



Het zou kunnen.



Het zou ook je ei-sprong kunnen zijn.



Of helemaal niks :wink:



Hoe zit je kwa cyclus? Heb je op het juiste moment gevreeën?



En verder… tja…wachten…geduld…zucht.



Groetjes,

LaBruja



ps met kruidvat 2 voor 5 euro testen kun je een paar dagen voor je NOD testen.

:hug: geduld is echt het moeilijkste als je de stap hebt gezet naar een kindje :slight_smile:

wat je verteld had ik mijn eerste cyclus zonder pil ook,en helaas was ik niet zwanger.

Ontpillen kan vreselijke dingen met je lichaam EN geest doen hoor meissie :roll: :wink:

probeer het zoveel mogelijk van je af te zetten en te genieten :slight_smile:

@Petatje wrote:

:hug: geduld is echt het moeilijkste als je de stap hebt gezet naar een kindje :slight_smile:

wat je verteld had ik mijn eerste cyclus zonder pil ook,en helaas was ik niet zwanger.

Ontpillen kan vreselijke dingen met je lichaam EN geest doen hoor meissie :roll: :wink:

probeer het zoveel mogelijk van je af te zetten en te genieten :slight_smile:


Sluit ik mij eigenlijk helemaal bij aan :hug:

Hier ook een half jaar last van ontpillen gehad en daarbij ook een half jaar niet ongesteld geweest en alle zwangersschapskwalen gehad in die periode die je maar kon hebben. Je lichaam moet eerst op zoek naar je eigen cyclus, ik weet niet hoe lang je aan de pil bent geweest en of je een zware pil had? Aan de andere kant ook genoeg verhalen gelezen van meiden die wel snel zwanger waren dus ieder lichaam reageerd weer anders. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte met afwachten en hoop natuurlijk dat je snel een positieve test in handen hebt :hug:

Ik weet niet waar je met je cyclus zit, maar het kan inderdaad ook een ei sprong zijn…die heb ik destijds ook heel erg goed gevoeld.

En tja het is inderdaad afwachten maar ik snap je wel want ik voelde destijds ook gewoon aan mijn lichaam dat ik echt zwanger was…en dit was ook zo haha!

Maar onthoud ook dat je lichaam je je heel erg voor de gek kan houden dus pin je er niet teveel aan vast.

Gewoon even afwachten tot je kan testen en dan weet je het zeker…vaak klopt je gevoel maar 100% zekerheid geeft het je niet!

Heel veel succes en we horen het wel!

geduld ja praat me erg niet van pfffffffff, hier niet hoeven ontpillen. ik had nadat ik gestopt was met de pil toevallig een inwendige echo in het ziekenhuis vanwege pijnklachten. en toen kregen we het goede nieuws dat er een eitje op springen stond.

daar waren we super gelukkig mee zo snel weer een eisprong.

jammer genoeg een miskraam gehad en nu alweer 7 maanden bezig en dat zonder suc6