Ongeduldig

Helaas het is nog niet gelukt; uitslag was negatief. :wall:

Wel nog steeds niet ongesteld; misschien dat nu mijn cyclus ineens anders is.

Dat is dan helemaal balen.



Ik dacht echt dat het gelukt was omdat ik al dagen misselijk ben, pijn mijn onderbuik, maar misschien zit het dan toch in mijn hoofd… :cry:

:frowning:





:hug:

Nope niet eens een waas :cry:

Als je nog niet ongesteld bent geworden, misschien nog een paar dagen wachten ?

:hug:

Wie weet kan je in het weekend, als je nog niet ongi bent wel een positieve test hebben!!! :pray:



nu maar hopen :pray: :pray: :pray:

Ben het nog steeds niet geworden maar ik wil ook mezelf geen valse hoop geven. Heb me de gehele dag *** gevoeld.

Ging we ook nog op visite bij schoonzus met 2 hele lieve kinders, maar even heel moeirlijk voor mij…



Natuurlijk weet je wel dat er altijd een kans is dat het nog niet gelukt is maar na de testen van afgelopen maandag (rood met een roze waas ernaast) en die misselijkheid enzo en dan ook nog eens overtijd…ik was er echt van overtuigd dat ik zwanger was… :cry:



Maar ja je weer maar nooit…als ik het weekend nog niet ben dan kan ik er nog een testje op wagen… :pray:

Een roze waas kan ook een evaporatie lijntje zijn. Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het er deze keer niet in zit. Maar geef de moed niet op!

Wacht tot je menstruatie begint. En dan van voren af aan beginnen.



In Juni 2006 begonnen we met het proberen. Opeens was ik 3 maanden overtijd, zonder positive test. Doktoren deden allerlei testen, bloed/urine/scans, en konden niks vinden. EN iedere dag dat ik niet ongesteld werd, had ik TOCH weer een beetje hoop. Stom he. :frowning:

De laatste scan die ik had, stond de scan-afbeelding (baarmoeder met baby) nog op de monitor. Maar met MIJN naam erboven. Je wil gewoon niet weten hoe hoog mijn hart sprong. Maar toen ik de technician vroeg of dat mijn baarmoeder was, schudde ze haar hoofd. Een paar drukken op de knop, en ik zag een lege baarmoeder van mijn vorige scan. Ik voelde me vreselijk verdrietig.



Dus echt. Deze keer waarschijnelijk niet, maar de volgende keer misschien wel.

:hug:

@Sneeze wrote:

@Nefarious wrote:
Een roze waas kan ook een evaporatie lijntje zijn.




Wat is dat?




ik heb er ook nog nooit van gehoord :?
  1. Evaporation lines



    Some home pregnancy tests have been described by women as having an evaporation line. If you stare at and inspect a home pregnancy test closely, it is possible with some tests to see where the testing line is. When urine runs across the test strip it may briefly change color as part of the testing process thereby helping the woman locate the test are even further. In order for the test to be positive it should change color and have a colored line at the determined testing time. With some tests, you will be able to see what can best be described as a watermark, much the same as you see on a US dollar bill when turned to the light. If there is no color to it or you have to grossly manipulate it to the light in order to observe a line, it could be an evaporation line. Retesting in a few days or using a digital test is recommended.





    Sorry, kan het even niet in het Nederlands uitleggen.

@Nefarious wrote:

Een roze waas kan ook een evaporatie lijntje zijn. Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het er deze keer niet in zit. Maar geef de moed niet op! Wacht tot je menstruatie begint. En dan van voren af aan beginnen.



In Juni 2006 begonnen we met het proberen. Opeens was ik 3 maanden overtijd, zonder positive test.



Dus echt. Deze keer waarschijnelijk niet, maar de volgende keer misschien wel.

:hug:




Hoe kwam het dan dat je zo lang niet ongesteld werd???

Ik ben namelijk het nog steeds niet en normaal heb ik een 28 dagen cyclus??



Wordt er gek van :wall:

@cynowyn wrote:

@Nefarious wrote:
Een roze waas kan ook een evaporatie lijntje zijn. Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het er deze keer niet in zit. Maar geef de moed niet op! Wacht tot je menstruatie begint. En dan van voren af aan beginnen.



In Juni 2006 begonnen we met het proberen. Opeens was ik 3 maanden overtijd, zonder positive test.



Dus echt. Deze keer waarschijnelijk niet, maar de volgende keer misschien wel.

:hug:




Hoe kwam het dan dat je zo lang niet ongesteld werd???

Ik ben namelijk het nog steeds niet en normaal heb ik een 28 dagen cyclus??



Wordt er gek van :wall:




Ik weet het niet. Waarschijnelijk door mijn overgewicht. Misschien omdat ik zo gespannen was over zwanger worden, dat mijn lichaam op hol sloeg.

Ik weet alleen dat toen mijn focus op de rest van mijn leven schoof, en een tweede niet meer zo belangrijk werd, alles een stuk rustiger werd. Makkelijker gezegd dan gedaan. :hug:

Dokter kwam er niet achter??

@cynowyn wrote:

Dokter kwam er niet achter??
Nope

Geen enkel onderzoek kwam met een reden. Dus na de 4de nutteloze scan zette ik een punt achter alle onderzoeken, en bereidde me voor op het feit dat ik waarschijnelijk geen tweede baby meer kon krijgen.

Een jaar later werd ik zwanger. We weten dus nog steeds niet wat er aan de hand was.

@Nefarious wrote:

@cynowyn wrote:
Dokter kwam er niet achter??
Nope

Geen enkel onderzoek kwam met een reden. Dus na de 4de nutteloze scan zette ik een punt achter alle onderzoeken, en bereidde me voor op het feit dat ik waarschijnelijk geen tweede baby meer kon krijgen.

Een jaar later werd ik zwanger. We weten dus nog steeds niet wat er aan de hand was.




Het kleine voordeel had je dan wel idd dat je al een kindje had (niet dat het dan erger is hoor) Maar bij mij is het natuurlijk mijn eerste en dan is het heel moeilijk om het te accepteren dat het niet lukt. :?

@cynowyn wrote:

@Nefarious wrote:
@cynowyn wrote:
Dokter kwam er niet achter??
Nope

Geen enkel onderzoek kwam met een reden. Dus na de 4de nutteloze scan zette ik een punt achter alle onderzoeken, en bereidde me voor op het feit dat ik waarschijnelijk geen tweede baby meer kon krijgen.

Een jaar later werd ik zwanger. We weten dus nog steeds niet wat er aan de hand was.




Het kleine voordeel had je dan wel idd dat je al een kindje had (niet dat het dan erger is hoor) Maar bij mij is het natuurlijk mijn eerste en dan is het heel moeilijk om het te accepteren dat het niet lukt. :?




Snap ik best hoor. :hug:

Je kan er nu even niks aan doen, tot je weer ongesteld word. Maar ik zou echt niet langer dan een week wachten met naar de dokter gaan.

Is er iets verandert tussentijds? Dieet, omstandigheden, medicijnen?

Niks verandert :?

Nog steeds niet ongesteld geworden…echt irri…

Nu kunnen we ook nog niet opnieuw beginnen met uitrekenen wanneer we weer moeten klussen :cry: