Nou wie weet kom je erachter en anders weet je in elk geval hoe dochters kunnen zijn :lol: :lol:
- :lol: :lol:
Zucht, het is hier wel heel erg warm in ons dorpje trouwens Kim… Zit echt vreselijk te zweten
Wat lees ik nu :shock:
Misschien weer en feb beebje in aantocht? :mrgreen:
Ik zou echt niet wachten tot zondag Kim :shifty:
Testen hoor morgenochtend, dan sta je maar vroeger op samen met Tim
Hier is het ook warm.
Thermometer gaf net 40 graden aan in de zon :o
Maar morgen zou nog te vroeg kunnen zijn heh Maxim… En Kim heeft stalen zenuwen… die kan echt wel wachten 8)
:lol: :lol: Ja Ing, ik heb me suf zitten zweten op de fiets met 2 kinders en 2 tassen boodschappen vanmiddag :? Alhoewel, ik had een rugzak vol boodschappen op mijn rug hangen en Valentijn had een losse tas op schoot Zat niet veel in hoor, alleen wat fruit :lol: Morgen weer een lekkere dag, met minder wind, dus zal wel warmer aanvoelen nog :shifty: Ben je morgen thuis voor een bakkie bij jou of ben je druk :think: :-*
Ja Nellie :oops: Wie weet!!! Ik moet me wel bedwingen, want anders maak ik mezelf gekker dan ik nu al ben door dit gedoe :roll: :doh: Dus denk echt pas zondagochtend testen…
Heb overigens de pil van dinsdag en woensdag maar in de kliko gemikt van de week :shifty: Heeft hoe dan ook geen zin meer :lol: Maar zou ik dan evengoed morgen normaal ongesteld worden of gewoon zondag :think: Normaal slik ik woensdag de laatste en word ik zondag ongi… dus als ik nu maandag de laatste genomen heb zou ik dan morgen ongi kunnen worden :eh: of beter gezegd kan ik morgen als mijn NOD aanhouden Voel me net zo’n blanco muts die niks weet :silenced: en dan heb je al 2 kids en 2 :**: :roll:
Nope Kim, je kan morgen niet als je NOD aanhouden, als je zwanger bent… normaliter (afhankelijk van hoe snel de innestelling dus heeft plaats gevonden ), kan je 2 weken na je ei positief kunnen testen. Wel zou je volgens mij ongi moeten worden als je niet zwanger bent :think: .
Morgen wil ik eerst even naar de kapper… wil wel een beetje netjes in m’n kraambed liggen :lol: . FF lekker kleuren en schaartje erin. Heb dus geen idee, hoelang ze nu bezig zijn, want ik ga nu naar een andere kapper als waar ik normaal heen ging (ging altijd naar R.ombo.ut, maar heb het daar een beetje gehad… als je om half 9 binnen komt… mag je van geluk spreken als je om een uurtje of 10 geholpen wordt… terwijl er niemand zit :roll: ). Ik kan je natuurlijk ff een belletje geven als ik klaar ben, kan je dan een bakkie komen doen… wordt alleen niet echt vroeg (en ik heb ook zo geen speelgoed voor de boys ), dus misschien handiger als ik bij jou binnen kom wippen?? :think:
Thnx :-* Die gedachte had ik namelijk zelf ook, maar wist het niet zeker En mss is het dan handiger als je ff hier aanwipt :lol: Want dan ben ik ook niet afhankelijk van Joon zijn slaapie Wat een rare kapper trouwens zeg :shock: Ga je nu naar Scarlett
Nope, ga het eens proberen bij Hizi Hair. A.rn.o is daar laatst geweest en het is hem goed bevallen. N.y.n. is er gisteren ook geknipt en dat zit prima :thumbup: . En het duurde nu niet zowat een uur voordat ze klaar waren met knippen :roll: (zolang duurt het dus ongeveer bij R.omb.out :roll: )
Ik bel je morgen even voordat ik kom.
:-*
Oké dan, ja wij gaan beiden nog steeds in Hoofddorp Spreek je morgen, wij gaan nu naar bed
Lekker slapen dan.
Zie je morgen!
Moooogguuuuhhhh :mrgreen:
Mogguh… Nou ben ongi geworden, wat ergens wel te verwachten was Zal zondag toch maar een test ertegenaan gooien omwille van het idee van een ontrekkingsbloeding, maar heb er niet zo veel vertrouwen in :thumbdown: Tim heeft nu vervelend drukke tijd op zijn werk, maar als dat een beetje voorbij is dan ga ik eens even een babbel met hem hebben om eventueel na de vakantie dan gepland voor een 3e te gaan :shifty: Want dit geneuzel wil ik niet meer… Dit is al de 2e keer in ruim een half jaar :thumbdown:
Ing, zie je straks meis :-*
:hug: Ik weet dat het niet gepland was als je zwanger zou zijn, maar ik weet ook hoe welkom het zou zijn. :hug: Deze situatie een aantal keren per jaar meemaken, lijkt me niet echt tof, dus waarschijnlijk is het idd het beste om dit maar eens met Tim te bespreken, zeker omdat jullie toch graag een 3e willen. Als nummer 3 er dan is, kan Tim dan voor de “knip” gaan .
Zie je straks! (eerst ff snel hondje uitlaten en daarna kapper)
:hug: Hoop voor je dat je na de vakantie snel een positieve test in handen hebt!!! :-*
Lief van je Maris :-* Hoop het ook Eerst maar even op vakantie en dan rustig gesprekkie met Tim hebben :thumbup:
He bah wat jammer :hug:
Hoop idd dat het allemaal wat rustiger gaat worden op Tim zijn werk en we weer snel samen naar een mooie positieve test en daarna kindje kunnen toeleven!
Dankjewel Miekje :-* Nu eerst op naar jouw beebje :inlove: :inlove: Samen een stukje opgaan gaat niet meer lukken Maar hoop wel snel na jouw bevalling te mogen :inlove: