one tree hill

ik heb vanmorgen een zeer spannende aflevering gezien van one tree hill (kijk dus al vanaf het begin)



maar wil graag weten wat het vervolg is…



weet iemand een link waar ik dit kan vinden?

Ik heb ook alles vanaf het begin gezien, maar zag halverwege de laatste afleveringen dus die ben ik bewust niet gaan kijken. Vraag ,me dus wel al een tijdje af of je er geen dvdboxen van hebt ?

romata… dvd boxen zijn wel gewoon verkrijgbaar…

Waar ging die spannende aflevering over? Ik heb tot nu toe alle seizoenen gekeken. Misschien weet ik het vervolg wel.

Lucas en peyton zijn net getrouwd en ze gaan naar huis.



lucas heeft het hele huis versierd en heeft nog 1 verassing,

en dat is dat comet weer gemaakt is,

hij is in de garage en zij loopt naar de slaapkamer en ziet het bed vol bloemen liggen.

Je zit dan bloed druppen op de grond.



lucas komt terug en ziet een plas bloed liggen en op hun slaapkamer ligt peyton…



(moet zeggen dit was te voorspellen hoor… zat er al de hele tijd op de wachten en zat maar tegen de tv te roepen dat lucas moest opschieten en niet zolang bij de auto moest blijven staan…)

Oei dat is even geleden. Wanneer komt de volgende aflevering?



Peyton bevalt, zomder rare dingen

pattycoat… grappig… jij vind het lang geleden… net 5 zond het gisteren en vanmorgen uit…geloof dat dit finale van seizon 6 is (zag straks dat seizoen 9 al bijna wordt uitgezonden)



maar fijn om te weten… daar ging het mij om… vind het zooooo leuke aflevering





weet alleen dat lucas en peyton dus niet in de serie blijven… weet alleen niet wel seizoen…

@Pitje27 wrote:

romata… dvd boxen zijn wel gewoon verkrijgbaar…




Helemaal compleet ?

@romata wrote:

@Pitje27 wrote:
romata… dvd boxen zijn wel gewoon verkrijgbaar…




Helemaal compleet ?




vlgs mij wel…

@Pitje27 wrote:

@romata wrote:
@Pitje27 wrote:
romata… dvd boxen zijn wel gewoon verkrijgbaar…




Helemaal compleet ?




vlgs mij wel…




Ik ga eens op zoek…

Hoeveel seizoenen heb je eigenlijk wel niet ?

8 seizoenen, 9e komt in 2012

Pitje, ik heb ooit alles gedownload en gekeken. Heb nu alles gezien en zit met smart te wachten op seizoen 9 :mrgreen:



Daarnaast krijg ik geen kans om het op tv te kijken :wink: Staat hier vaak Nick Jr op of voetbal :? :lol: