Ondeugende dreumesstreken

Hebben jullie nog leuke dreumesstreken die jullie willen delen?

Hier heeft Ruben gisteren toen ik in de keuken was de kaas van mijn brood gegapt en heerlijk opgegeten :lol: . Kon gewoon niet boos op hem worden. Hij stond er zo heerlijk de plak op te eten en de boterham lag netjes opgeklapt op mijn bord :mrgreen: .

Haha ik wou net zo`n zelfde topic openen :mrgreen:

Erg lollig wat je vertelt!

Joy die vind mn glazen pot met wat zoutjes er in boeiend. Dus ze pakt een stoel, gaat op de stoel staan, maakt de pot open, pakt zoutjes, en dan

Komt mamma binnen wandelen van de wc. Ze hoort me, en ik zie haar maar zij ziet niet dat ik haar zie dus ik loop langzaam en kijk wat ze doet… Snel legt ze haar zoutjes op haar eigen tafeltje wat er pal naast staat, en doet ze die deksel zachtjes er op! En gaat vliegensvlug zitten en kijkt me aan met een big smile mamma lief, mamma kusje!

En rent naar me toe en komt me kussen of ze niks gedaan had :inlove:

Laatst ook bij mn moeder op haar eigen slaapkamertje daar, staat een vaas met 3nepbloemen erin. In van dat fijne zand. Dus zij denkt zand dat is leuk net als de zandbak. Ze graait er in en legt t op het bed en al…

Ik kom eraan, ze hoort met en legt snel kussens neer, ik zag niet precies wat ze had gedaan was schemerig in de kamer, pas later paste me plaatje in een toen me moeder savonds belde wat er ingodsnaam in die kamer gebeurd was :inlove: :lol:

Ja een erg ondeugend dametje hahaha maar wel erg leuk!

Anne zet een emmertje tegen de schuttingmuur naar de buren enzo kan ze makkelijk de schutting opklimmen :shock:

Hier heeft Ruben gisteren toen ik in de keuken was de kaas van mijn brood gegapt en heerlijk opgegeten :lol:

Haha hier hetzelfde: Ik was een broodje aan het eten met het bord op mijn schoot. Komt Kevin eraan, haalt de bovenkant van mijn broodje eraf en begint mijn kaas op te eten. Stond even raar te kijken maar hij zat het heerlijk op te eten!

Lasse heeft ook helemaal de kaas ontdekt. Staat de doos of een kaasblok op aanrecht gaat ie heen weer staan te springen - die, die, die

En ik at vanmiddag crackertjes met kaas en ik zie ineens een knuistje zo een plakje van mijn cracker afgraaien hup zo dat mondje in. Moest er ook erg om lachen.

Verder helpt hij tegenwoordig met uitladen van boodschappen uit dat bakje onder kinderwagen. En een keer voor gedaan dat je klokklokklok zegt bij bierblikje van pappa en daar stond hij van de week - blik aan zijn mond, klokklokklok - het zag er niet uit.

Zit ik achter de computer, hoor ik van opzij ‘Mama ook?.’ He wat? Ik heb haar toch helemaal niks te eten gegeven. Dus ik draai me een kwartslag om, zit mevrouwtje bovenop de tafel met een grote houten opscheplepel de pot chocoladepasta leeg te lepelen, die ik toch echt op het aanrecht had gezet. Niet ver genoeg naar achteren dus. ‘Heb jij de chocoladepasta van het aanrecht gepakt?’

Heel stralend: ‘Ja.’

Wij zaten te ontbijten en opeens was Britt naar boven gegaan, doet ze wel vaker om nog even een beertje te halen, maar opeens dacht ik dat duurt wel erg lang en het was ook verdacht stil.

Toen ik boven aankwam trof ik haar lachend op het speelkleed aan en vertelde ze dat ze aan het scheren was net als papa !

Als scheerschuim had ze de pot sudocreme maar even gebruikt !!

Haha

Zag gisteren een moeder met kindje van rond 2. Moeder liep voorbij kaas koeling in supermarkt maar meisje pakte een blok kaas - moest aan dit topic denken dat kindjes kaas blijkbaar erg lekker vinden. De moeder zei dit hebben we niet nodig - maar kindje pakte het toch - lekker, lekker zei ze en liep op haar moeder af met dat blok kaas. Ik moest er best om lachen.

Wat heerlijk al die verhalen over gestolen kaas :lol: . En dan die foto van Britt en het verhaal over de pot chocoladepasta.:mrgreen: .

Heb er trouwens wat foto’s van:

Anne gruweld van kaas en wij hebben het alletwee zooooo graag :think:

wel leuk die kale boterham :mrgreen:

Geweldig die foto met sudocreme!!!

Bjorn is nu net alles aan het ontdekken. Hij weet sinds kort wat de prullenbak (bahbak) is. Nou ik heb mijn sokken, boekje er al uit moeten halen :smiley: Alles gaat de bahbak in.

Ook liep hij vandaag met een grote lach naar me toe. Ik kijk naar hem, heeft meneer een doosje rozijnen uit het kaste gepakt :smiley: :smiley:

groetjes Karin

Hier net twee dreumesstreken gehad. :wall: :wall:

Mama neemt water uit de kraan om bloemetjes wtaer te geven (kraan in het washok, is een heel lage kraan). :roll:

Sta ik buiten, hoor ik heel wat water stromen. Ga ik kijken, stond zoonlief met zijn emmertje bij eht kraantje waar het water uit stroomde.

Heel het washok onder. :wall: :wall: Niks in het emmertje van Lucas, maar wel alles op de grond.

Kon meteen gaan kuisen.

Daarnet was ie hier in huis aan hett rondlopen. Toen ik plots een brandluchtje gewaar was. :o :o Had ie gedraaid aan de knopjes van het fornuis. maar de plaat lag erop en op die plaat stond een plastiek zak met papier en zo erin.

Dus dat was al mooi aan het fikken. :shock: Heb alles buitengegooid, kind ligt nu in bed, en mama is aan het schrobben om die brandplekken en de gesmolten plastiek af te krijgen van mijn fornuis. :cry:

Iemand tips?

Hem niet alleen laten :shifty:

Ik heb soort beschermdoppen op de knoppen van de oven waardoor Ruben er niet meer aan kan draaien. Deze heb ik gekocht bij een babywinkel. Is dat misschien een idee?

@Bella wrote:

Hem niet alleen laten :shifty:
:mrgreen: :mrgreen: Doe ik zoveel mogelijk en ik had hem in zicht, maar tja … ze hebben maar enkele seconden nodig. :wall:

@secreetje wrote:

Ik heb soort beschermdoppen op de knoppen van de oven waardoor Ruben er niet meer aan kan draaien. Deze heb ik gekocht bij een babywinkel. Is dat misschien een idee?

Wist niet dat dit bestond. Ga ik morgen eens de babywinkels afspeuren hier, lijkt me een prima idee. :dance: Bedankt

Dreumesstreken? Genoeg hier!!

Dominiek wil altijd heeeeel graag naar buiten (staat dan ook voor het raam ‘uide uide’ te roepen. Gelukkig kan hij nog niet bij de deurklink anders zat hij er wel aan vastgeplakt om de deur open proberen te doen. En sinds een paar weken heeft hij uitgevonden dat hij de stoel tegen de vensterbank kan schuiven, en dan klimt hij via de stoel in de vensterbank, dan loopt hij achter de bank (over de vensterbank dus) naar de buitendeur en doet de deur open (want via de vensterbank kan hij wel bij de klink). Daarna weer teruglopen naar de stoel, weer naar beneden klauteren en hoppa, je bent in de achtertuin. deur zit vaak op slot hoor, en de achtertuin is afgesloten)

Als de vaatwasser klaar is dan drukt hij altijd op de knopjes waardoor hij iedere keer weer het ecoprogramma aanzet. En onze vaatwasser moet dan helemaal uitdraaien voor je hem op het goede programma kan zetten. (op ecoprogramma krijgt hij helemaal niets schoon, is een erg oude vaatwasser)

Hij laat zich in alle plassen buiten vallen, elke regenplas rent hij heen en maakt er een sliding in op zijn knieën. Erg leuk en ik verbied het ook niet, daar ben je een klein jongetje voor toch? Maar laatst ging ik boodschapjes doen, pak hem uit zijn fiets-stoeltje en zet hem op de grond, zet mijn fiets op slot en ineens zie ik hem op een verdacht geel plasje afrennen en hij springt er zo middenin, en het was dus urine :silenced: , dus direct weer naar huis en in bad, echt gadverdamme.

En verder heeft hij een speciale boevenactielijst voor als hij moe word. Daaronder valt dan prullebak leegtrekken, dingen kapot gooien en het theedoekenkastje plunderen. Gelukkig zie ik meestal ver op tijd dat hij moe word, maar ben ik er te laat bij dan gaat hij dit soort dingen doen. Verder heeft hij door hoe hij het kinderslot op de glazenkast open kan krijgen (we weten nog niet hoe hij het doet, maar het lukt hem) dus ook daar moet ik enorm oppassen.

Ja het word een echt boefje. Maar wel het allerliefste boefje van de hele wereld!!

:slight_smile:

we waren vanmiddag op bezoek …een aantal volwassene en een clubje kinderen .

tom speelt er vrolijk op los…

maar staat dan ff stil…en denkt na.

hij steekt heel wijs 2 wijsvingertjes omhoog, buigt zijn armen naar binnen en prikt met zijn wijsvingers driftig op en neer op zijn borstkas terwijl hij een soort aankondigingsrondje langs de kids loopt…dih dih…en als dan een iemand naar hen keek dan riep ie keihard

Tieh!..tieh!..tieh!..tieh! :lol:

1 keer raden wat meneer wilde :inlove:

heb hem maar snel mee naar binnen genomen :oops: :mrgreen: en hem met een volle buik weer ¨losgelaten¨…de kleine aap :inlove:

Hahah wat leuk om te lezen allemaal… en wat heb ik tot nu toe eigenlijk een engeltje hahah…

Die weet inmiddels wel waar de koekjes liggen ( op kinderhoogte heel erg fout) maar legt ze nog keurig terug als ik zeg leg eens terug…

Ook het klimmen op de stoel heeft ze al ontdekt maar alleen nog om te klimmen zoals op de kattenkrabpaal ( schrik)…

Maar streken als ons het kaas van het brood eten of alles ondersmeren nee dat nog niet… nou staat de sudocreme boven op haar kast en houd ze niet eens van chocopasta maar wat niet is kan nog komen he…

ze had vandaag wel heel snugger haar luier, net als haar uitgetrokken kleren in de wasmand gegooit voor ze in badje ging haha…

heb eigenlijk pas een keer haar bordje uit de prullenbak hoeven te vissen, omdat ze zich even vergiste in het aanrecht en de prullenbak…

Groetjes Tina

Sari vind haar boterhammetje 's ochtends niet meer zo lekker… :think:

Zaten we zondag lekker met zijn allen op de grond bij de salontafel te ontbijten… eitje ging er goed in, lekkerrrrrrrrrrrrr

Croissantje niet… tot ze ineens stikjes op de grond ging gooien, gaat ze plat op haar buikje liggen op de grond en begint de stukjes van de grond op te eten… ik vraag,… Saar, wat doe je… kijkt ze op en zegt,… MAUW MAUW! :lol:

EN we hebben geen kat… :?