onderschriften?

Hoe kan het dat ik bij het ene berichtje wel een onderschrift zie en bij het andere berichtje, van dezelfde schrijfster, niet?



groetjes Myrella

In bepaalde topics wordt het onderschrift uit respect uitgezet door de schrijver, zoals in vlinderpraat daar zet iedereen uit respect het onderschrift uit.

Dat in die topics je onderschrift uitstaat, dat weet ik. Maar dat bedoel ik niet.



In mijn eerste berichtje hier, zie ik geen onderschrift/ banner staan.

Maar bij sommige van mijn berichtjes bij dreumesgebabbel staat mijn banner er wel.

En zo is dat ook bij anderen, de ene keer staat er wel een onderschrift en de andere keer niet.



Hoe kan dat nou?

Hier werken ze allemaal gewoon. Waarschijnlijk een storing op je systeem.

Ik heb zojuist ook een onderschrift in mijn profiel toegevoegd, en zie hem ook niet staan (in de huiskamer).



Mint

Hmm, hier dus wel…

Zijn de regels betreffende de onderschriften recent aangepast?

nee hoor Sisil, een hele poos geleden voor het laatst.

Dus het is nog steeds 2 banners zonder tekst of 1 of geen banner met max 4 regels?

Klopt helemaal het onderschrift van Mint is dus eigenlijk te lang…



De regels staan hier!

Ok, 1 regel te veel dus.

Ik zal mijn kinderwens-geschiedenis-in-een-notedop inkorten!

Nu is in het profiel het onderschrift maar 4 regels. In dit topic is het onderschrift wel zichtbaar, in de huiskamer niet (maar dat was bij de langere versie ook het geval).

Zie ik nog iets over het hoofd?

In de huiskamer stond het ook niet aan. (nu wel) :wink:



je kan in je profiel je onderschrift standaard aanzetten voor al je berichten dan hoef je het alleen bij vlinderpraat uit te schakelen in het eventueel te plaatsen berichtje.