onderdelen blokken

HoiHoi,





Is er ook een mogelijkheid om sommige delen van het forum te blokken???

Wat ik bedoel is bijvoorbeeld het onderdeel peuter/kleuterleut. Ik heb daar nog niets aan :wink: . Kun je dat ergens blokken zodat je dat niet tevoorschijn krijgt?? Ik weet dat het op een ander forum wel kan namelijk en het is superhandig. Vooral omdat je hier toch ook bepaalde gedeelte bezoekt denk ik.



Als je hier namelijk een dagje niet komt kijken heb je gelijk een heel groot aantal berichten die je krijgt bij “berichten sinds je laatste bezoek”



Ik hoop dat die mogelijkheid hier ook bestaat!!





Groetjes

Peetje

Ik ook… :?

jullie bedoelen bij sommige forums zit er een functie dat je de rubrieken kunt inklappen…



als je hier op het forum op de bovenste balk gaat staan, waar bijvoorbeeld algemeen in staat, en je klikt daarop, heb je alleen die rubriek…



rubrieken blokkeren of uitzetten gaat niet…

Dat is niet wat we bedoelen… Als we weggeweest zijn en komen weer terug, kun je op het rubriekje rechtsbovenin: laatste berichten sinds laatste bezoek, klikken en dan zie je alles, maar dan ook echt alles waarop gereageerd is, en vaak dan ook op rubrieken waar jij niet"mee bezig bent". BV: als je alleen nog maar kleuters hebt, heb je geen zin om alle babyberichten of zwanger worden meer te lezen, maar die staan daar dan wel tussen Of je die dan kunt blokken of uitzetten ofzo. Snap je?

Zo even snel uit mijn hoofd geloof ik niet dat deze software die functionaliteit bezit.

Jammer, thanx! :-*

Hoi Ruud,





Ik zit ook op een ander forum dat er (op de kleurtjes na dan) hetzelfde uitziet. Nu hoeft dat natuurlijk niet dezelfde software te zijn.

Ik weet dat ik op die andere site in mijn profiel een aantal dingen kan blokken en dat ik die in eerste instantie niet meer naar voren krijg?



Zo staat het in mijn profiel in dat andere forum:



“Verberg deze forums:

geselecteerde forums zullen niet worden getoond op de index”





Oja, het is een optie voor heel het forum dus het geldt niet alleen voor “berichten sinds laatste bezoek”





Ik hoop dat het toch kan en anders bedankt voor de moeite van het kijken!!!





Groetjes

Peetje