hallo allemaal,
een rare vraag misschien, maar ik heb sinds kort allemaal van die rare pijntjes in mijn buik… een heel klein steekje hier en daar of een zeurpijntje, en dan vooral aan de zijkant van mijn buik…
Nu is mijn buik ook wel erg groot voor de 12 weken dat ik ver ben…
Kan het daar door komen??
En dan nog een klein ander vraagje… Kan ik gewoon zonnen ( uiteraard onder de parasol) en zwemmen in een chloorbad?
Ik woon namelijk in Spanje, en kreeg laatst te horen dat dit niet mag :? …
Dat zou heeeel vervelend zijn aangezien het hier 32 graden is iedere dag op het moment… ik heb dat duikje zo nu en dan echt nodig…
Ik hoop dat jullie me een beetje uit onzekerheid kunnen helpen…
Groetjes jany
ps…ik probeer hele vaak foto´s up te loaden, maar het lukt niet
hoihoi
waarschijnlijk zijn dat bandenpijnen. En dat je buik groot is. Het verschild heel erg per persoon en per zwangerschap.
Zelf heb ik nog nauwlijks een buik terwijl anderen van mijn pufles een buik hebben waar je minstends een drieling in verwacht
over gloor weet ik niet ik heb er nog nooit van gehoort.
Met zonnen moet je wel uitkijken ivm een mogelijk zwangerschaps masker in je gezicht.
Misschien zijn je foto’s te groot dan kun je ze verkleinen via paint
groetjes
marlies
Gevonden op internet:
Mag je altijd zwemmen of in bad als je zwanger bent?
Ja, je mag zwemmen of in bad als je zwanger bent. De vliezen zitten om je kindje heen. Een slijmprop sluit je baarmoedermond af. De vliezen en de slijmprop zorgen er samen voor dat je kindje veilig en beschermd in je buik zit. Er kunnen zo geen bacteriën bij je kindje komen.
Als de vliezen gebroken zijn, kunnen er wél bacteriën in je baarmoeder komen. Dan kun je een infectie krijgen. Daarom is het advies om niet in bad te gaan en niet te gaan zwemmen als je vliezen zijn gebroken. Als je bloedverlies hebt, is het ook beter om niet te zwemmen of in bad te gaan. Overleg dat met je verloskundige.
Die pijntjes herken ik ook wel. Maar zolang je geen bloedverlies hebt moet je je denk ik geen zorgen maken. En als je twijfelt moet je even naar je verloskundige bellen.
Succes en veel zwemplezier! :dance:
dankjewel voor de snelle reacties!!
dus nu ga ik me omkleden, bikini aan en het zwembad in…
en met die foto´s lukt het echt niet, hij blijft hangen dus…
andere oplossing…
hier is mijn babysite…
http://irishbaby.babysite.nl/
groetjes jany
hey jany.
ik woon ook in het buitenland en ik zie zoveel zwangere vrouwen zwemmen zelf zwem ik ook bijna elke dag en als ik uit het zwembad ga lig ik onder een boom.
have funn
He Jany, ik herken helemaal wat je schrijft! Nou ben ik ook net op vakantie geweest, lekker niks gedaan maar je hebt dan wel alle tijd om bij ieder steekje te denken, wat is dit dan???
Enne…vorig jaar heeft mijn man helemaal blauw gelegen van het lachen toen ik vroeg of dat chloorwater wel goed was… zijn reactie: hoezo ben je bang dat je volloopt?
Ben blij dat ik niet de enige ben :oops:
Maar het kan echt geen kwaad…geniet ervan!