Hoi allemaal,
Mijn zoontje (15 maanden) is al zeker 3 maanden verkouden: snotterig, hoesten, geregeld ontstoken oogjes en regelmatig koortsaanvallen. Dus naar de HA geweest en een AB kuur meegekregen. Met het advies, dat als het na de kuur niet over was, er verder gezocht wordt naar de oorzaak van al deze klachten (misschien een allergie, neusamandelen of weet ik het nog meer… Morgen is de laatste dag van de kuur en het leek aanvankelijk goed te gaan. Zijn ogen waren niet meer vies, hoest en snottebellen weg…tot vandaag. :? Na zijn middag slaapje weer ineens snotterig, hoesten en ja hoor ook weer koorts (38,9) Zomaar uit het niets :think: Nu is de koorts gestegen naar 39,6 en mijn arme ventje voelt zich echt niet fit. Dus maar met een zetpil even op bed gelegd en hopen dat hij zich weer wat beter gaat voelen.
Ik zit nu alleen te twijfelen ofdat ik naar de HAP zal bellen of afwacht tot maandag en als het dan nog niet over is naar mijn eigen HA bel.
Wat denken jullie? (wil ook niet een flauwe moeder zijn, zo van: heb je haar ook weer… :shifty: :oops:)
Heeft iemand dit al eens meegemaakt, dat ondanks dat je kleine een AB kuur heeft, de koorts etc weer ineens terug is, terwijl de kuur nog niet klaar is…
Liefs Heidi :-*
je kan altijd ff bellen met hap. En uitleggen dat kuur bijna over is en weer koorts enzo. Dan telefonisch overleg of je kan afwachten of ff langs moet komen!
ja wel eerst kuur opmaken en dan verder kijken want zolang kuur niet op is kan terug komen