Omstanders halen baby uit hete auto

@Esther75 wrote:

@Anneke: Amen

Dat doe je gewoon niet. punt

Als ik ga tanken, doe ik dat meestal zonder kids, en als ze erbij zijn, ga ik naar een onbemande pomp waar ik via pin kan betalen.

Is dat niet voorhanden, gaan ze mee naar binnen (met veel gezeur)

Hier menig keer aangesproken of getoeter gehad omdat ik mijn zoon uit de auto haalde bij het tanken :naughty: Misschien is dat nog wel het grootste probleem. De meeste mensen hebben geen geduld in hun kont… Alsof ik daar mn kind voor zou opofferen :roll: ze wachten maar even…

Als ik ga tanken is dat bij hoge uitzondering op lange ritten…

Meestal tankt Ruud…

Maar als ik weg ben met de kinderen en toch moet tanken, dan is dat toch vaak aan de snelweg en rijden er ook van die grote vrachtwagens en van die accountmanagers die aso hun mercedes compressor station voor de deur willen hebben om effe een blikje fris te halen en die echt niet kijken waar ze rijden.

Ik zou wel GEK wezen als ik in zo’n situatie mijn kinderen uit de auto ga halen voor een pintransactie van nog geen minuut…

Nee hoor, deuren op slot, kinderen erin, zet hem dan wel bij een pompnummer in t zicht van de kassa, maar dan zijn werkelijk de gevaren groter als ik ze eruit haal dan wanneer ik ze laat zitten.

Cell snap helemaal wat je bedoelt, en ik denk dat ik het zo ook zou doen als ik meerdere kindjes onder mijn hoede zou hebben, omdat je dan toch de afweging zult moeten maken voor jezelf op welke manier je het gevaar het kleinste acht :thumbup:

Ik laat de kids alleen in de auto zitten bij het tankstation, Chris alleen nam ik nog mee naar binnen maar met Abby erbij is dat gewoon niet te doen.

Nu mijn man 3 weken vrijwel van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat van huis is is het wel lastiger met boodschappen doen, vooral die kleine dingetjes waar je 's avonds achter komt dat je ze vergeten bent.

Even snel naar de winkel zit er dan niet in maar ze gaan gewoon mee naar binnen, no way dat ze in de auto blijven zitten.

Ik kan me wel voorstellen dat sommigen uit nood ze even laten zitten maar uren lang gaan winkelen is echt te gek voor woorden :hand:

ik snap het niet hoor dat je zoiets doet.

elke gek weet dat toch dat je een kind niet in een snikhete auto moet laten zitten!

maar wat cell zegt vind ik niks meer dan logies.

zou ff lekker wezen kinderen uit een auto halen voor wat is het hooguit 3min waar je notabene bij staat.

ik weet zeker dat mijn kinderen dan meer gevaar lopen als ze gewoon rustig en veilig in de riemen.

maar ik zou zoiets nooit doen omdat ik noch een auto noch een rijbewijs heb :mrgreen: :wink: