Omrollen.

Broes wil de laatste tijd kruipen (maar kan het nog niet hoor! :wink:), van zodra je hem op zijn rug legt ligt hij in één tel op zijn buik (en begint na een tijdje te schreeuwen omdat ie niet graag zo ligt… :roll: draai je dan niet op je buik hé jochie! :wall: Haha! :inlove:).

Mama en papa mogen om de minuut Broes gaan terugdraaien… :roll:

Hij ligt op zijn buik te trappelen met zijn voetjes en te graaien naar speelgoed nét buiten zijn bereik, hij kan zich dan zooo kwaad maken omdat hij er niet bij kan… :lol:

Wanneer je dan je handen tegen de achterkant van zijn voetjes houdt dan duwt hij zich met alle kracht vooruit! :shock:

'T is toch zo’n lekker ding! :inlove:

Geweldig! En dan vooral die boze blik he als ze net niet bij het speelgoed kunnen wat ze graag willen hebben…Straks heeft hij door hoe het kruipen werkt en dan is niets meer veilig in huis :mrgreen: :mrgreen:

Ja herkenbaar, Laura doet ook niets anders dan omrollen, en vervolgens gefrustreerd gillen omdat ze niet kan kruipen…

We blijven leuk bezig met naar haar toegaan en weer terugrollen, goed voor de conditie :wink:

Overigens kan ze ook zelf weer terugrollen, maar soms lijkt het wel of ze even niet meer weet hoe het moet (of misschien vindt ze het wel makkelijk om papa en mama te laten werken). Dat wordt nog wat als ze straks echt gaat kruipen, hopelijk hebben we nog een paar maandjes rust!

jade rolt nog niet op haar buik. ze heeft er trouwens ook een hekel aan.

als ik haar op haar buik leg vind ze het 3 sec leuk en daarna niet meer, meestal legt ze haar hoofdje recht naar beneden :shock: . das tochniet goed?

Leuk, al die rollende kindertjes! :inlove:



Kellyamelie, Jade kan anders toch wel goed haar hoofdje rechthouden?

Dan zie ik geen probleem hoor, … :think:

Broes ligt ook niet graag op zijn buik maar toch rolt hij er hem telkens op met gebrul als gevolg! :wall: :lol:

Het heeft ook lang geduurd tot dat hij echt zijn hoofdje recht wilde houden in buikligging (terwijl hij het anders wél goed kon…).

Komt wel goed, geen zorgen in maken zou ik zeggen… :wink:



Mejis, ik verlang er juist naar tot dat Broes eindelijk zal beginnen kruipen (en als hij dan uiteindelijk zal kruipen dan zal ik m’n woorden terugtrekken denk ik! :lol: :wink:).

Zoals Charissa zegt, niets zal meer veilig zijn in huis! :doh: :mrgreen:

Joh, nog even en dan sjeest ie het hele huis door…!!



You go Broes…!!! :mrgreen:

Jaa, leuk!! :mrgreen:

Kan ik hem overal achterna rennen!! :lol: