omneo

Onze finn heeft al 4 van het begin af aan harde ontlasting ben toen op advies van het cb overgegaan op de omneo, sindsdien is zijn ontlasting wel zoals ie moet zijn alleen is ie groen van kleur en stinkt heel erg en verder laat die ook stinkwinden. heb het cb gebeld maar volgens hun kon het niet aAN DE VOEDING LIGGEN, herkeny iemand dit=

ja, bij ons op het cb noemden ze het omneo-poep

oh is dat echt zo??? dus het hoort zo. ga morgen wel even naar het inloopspreekuur

ik weet niet precies hoe het zit maar Freja kreeg in het ziekenhuis ook Omneo (ipv Friso Comfort) Ik vond het echt ranzig en haar ontlasting stonk mee.

ja het stinkt inderdaad, en als ie een wind laat is het net een gierput, dat niet alleen maar je moet maar eens proeven hoe smerig omneo is tegenover de gewone nutrilon, is het dan misschien een optie om over te stappen op friso comfort?

Lucas heeft als baby ook aan de omneo gezeten en ja hoor, ik herken het precies… Dus volgens mij ligt het gewoon aan de omneo… Verder vond ik het prima voeding overigens hoor, lucas had er veel baat bij

omneo is beter voor verstoppingen

friso comfort is beter tegen spugen