Omgeving Nijmegen

Ik vraag dit namens mijn schoonouders.

Zij gaan 19 mei middagje op de kinderen passen terwijl ik andere verplichtingen heb.

Wat zouden ze allemaal kunnen doen met 2 kinderen van 2 en 4 jaar?

Het liefst zo goedkoop mogelijk.

Alvast heel erg bedankt!

Je hebt verschillende speeltuinen.

Brakkefort…de leemkuil…de blije dries (wijchen)…het hof van kaatje.

Het laatste vind ik zel erg geschikt voor kleine kids…het is erg overzichtelijk en veel zan en speeldingetjes en een sprinkzeil.binnen nog een granenbak en een springkussen.veel fietsjes tractors enz…

Als het slecht weer is kunnen ze nog naar jungle town gaan (ook in wijchen).

Ze hebben allemaal een site waar je op kunt kijken.

sneeuwitje

ik vind bij goed weer Brakkefort echt een aanrader! Is ook lekker overzichtelijk en heeft een zwembadje voor als het heel erg warm is! Schuin er tegenover zit een Aldi, daar kan je van te voren lekker drinken & wat lekkers meenemen. Garantie voor een middag pret!

In bottendaal zit ook een superleuke speeltuin; het kraayennest. Die is gratis!

Verder is de kinderboerderij op de Goffert altijd leuk, daar rijdt ook een treintje.

Wij gaan vaak naar kinderboerderij De Goffert :thumbup: . De kinderen vinden het prachtig en de entree is gratis. Speeltuin Brakkefort is ook leuk, maar onze ervaring is dat het voor onze dochter (bijna 2) nog niet zo heel leuk is. Ze kan er nog te weinig.

Ja ik vind brakkefort ook minder geschikt voor mijn meisje.

Daarin tegen is het hof van kaatje wel uitermate geschikt voor de hele kleintjes.

sneeuwitje

Voor hele kleintjes kan ik me dat wel voorstellen, maar Marlot vermaakt zich daar altijd prima! We hebben nu zelfs een abbonnement genomen omdat ik dan ook af en toe met haar alleen kan gaan als Noud naar school is :mrgreen: Hof van Kaatje vond Marlot ook geweldig, maar Noud vond het daar een beetje saai…(nu heeft hij ook een heel gevoelige neus en vond het daar dus ook overal stinken :roll: en hij moest ontzettend niezen van al het hooi, zal ook mee gespeeld hebben :wink: )

De Intratuin op de rijksweg naar Malden heeft een geweldige ballenbak, die van ons kunnen zich daar makkelijk een uur in vermaken. Kunnen je schoonouders lekker aan een tafeltje ernaast rustig een kopje koffie drinken. :wink:

Brakkefort.....de leemkuil...de blije dries (wijchen)....

Oh, die namen was ik alweer vergeten, jeugdsentiment :inlove:

De Goffert is erg leuk, gingen wij met kindjes van het kdv ook weleens naartoe!! En slim, lekker in de ballenbak bij het tuincentrum :wink:

Leuk he Nicje? Ik kwam er ook weer na een jaar of twintig en ik herkende nog van alles, het is nog net zo leuk!

Enneh… Intratuin is ideaal met dit weer met die kleintjes. Wij zijn vanmorgen geweest. Het was lekker rustig (want wie gaat er nu naar het tuincentrum met dit weer? :roll: :mrgreen: ). Eerst hebben de kinderen een tijdje op de knopjes bij de fonteinen gedrukt, daarna hebben we bij de konijnen gekeken en daarna dus door naar de ballenbak. In mijn toestand is het ook nog eens niet zo fijn om lang van huis te zijn en ver weg te gaan, dus dit uitje was perfect voor ons. Wij hebben ons goed vermaakt in ieder geval. :lol:

@mamaartje wrote:

Verder is de kinderboerderij op de Goffert altijd leuk, daar rijdt ook een treintje.

Treintje rijdt al een paar jaar niet meer hoor :wink:

Maar verder ben ik het eens met de anderen, vooral Brakkefort is lekker overzichtelijk en super voor 2 tot 4 jarigen.

@Fleur wrote:

@mamaartje wrote:

Treintje rijdt al een paar jaar niet meer hoor :wink:

Maar verder ben ik het eens met de anderen, vooral Brakkefort is lekker overzichtelijk en super voor 2 tot 4 jarigen.

Is dat zo??? Ik beloof Noud elke keer dat we er nog een keertje in gaan :oops:

het maisdoolhof in malden is echt een super leuke plek. los van het maisdoolhof is er ook heel veel anders leuks te doen (een groot springkussen, een heel leuke maisspeelbak (als alternatief voor een ballenbak), tractors, grote spellen.

weet niet wanneer ze precies opengaan, het doolhof zal wel vanaf juli of zo hoog genoeg zijn, maar allicht dat de rest nu ook al wel open is :think:

hmmm 26 juni gaan ze open. Vanaf dan is het iig een echte aanrader!

Het maisdoolhof is inderdaad geweldig! Daar gaan wij ieder jaar heen!

Jahaaaaaaaa, het maisdoolhof is hier ook altijd zwaaar favoriet!!!