Ander merk nemen! Pampers zijn vrij smal. Wij gebruiken ze niet meer en ook nergens meer last van.
Wat Lonneke zegt dacht ik ook meteen…gewoon andersom omdoen!! Zou het gewoon eens proberen.
Hier hebben we dat met Damian ook gehad.
Maar terug leggen had ook geen zin meer,
hij draaide weer terug of begon te huilen.
Sinds kort kan hij wel terug naar zijn rug.
Maar heeft dus een lange tijd zo geslapen zonder dat ie terug kon.
Hier is het juist dat hij gaat doorlekken met een grotere luier.
Maar Lucas draait ook naar zijn buik in bed. Tot nu toe draai ik hem ook stug weer terug, vind het een akelige gedachte.
Op zijn zij laat ik hem wel liggen.
Hij kan zelf van buik naar rug en andersom, maar in de slaapzak lijkt hij niet terug te kunnen vanaf zijn buik op zijn rug.
Op het KDV heb ik trouwens geen toestemming gegeven voor het buikslapen.
Ik wist niet meer vanaf welke leeftijd ze dat deden dus had maar nee ingevuld.
Maar daar ben ik wel blij mee, onder ons eigen toezicht vind ik het wel oke maar liever niet ergens anders.
Ik hoop dat ze zich er aan houden Anneke! Bij mij heb ik ook nooit toestemming gegeven, maar Ryan draaiden ze niet meer terug, want sja…dan bleven ze bezig :roll: :twisted:
Ik las: Ik hoop dat ze er zich niet aan houden… :shifty:
Maar wat stom zeg!
Waarom hebben ze dan een toestemmingsformulier als ze het teveel werk vinden?
Dat is dan voor het mooie plaatje en het ‘dan hebben we dat maar gehad’?
Op dat formulier stonden o.a. ook zaken als met de auto meerijden, toestemming voor foto’s en videobeelden die op de site of folder worden geplaatst, etc.
Lekker als ze daar dus niet naar kijken.
Ik heb verder voor alles toestemming gegeven, dus ook het meerijden in de auto (met stoeltje!).
Maar ik stond toch wel een keer raar te kijken toen Robin nog in de 2,5 tot 4 jaar groep zat en hij de enige was die geen middagslaap wilde doen en 1 van de leidsters in d’r pauze naar de bibliotheek was gereden en hem had meegenomen.
Met z’n allen naar de kinderboerderij, bejaardentehuis, allemaal prima. Maar dat vond ik best gek.
overal dezelfde formulieren zo te lezen
Vind het ook wel gek ja… hier gaan ze nog wel eens met zin de bolderkar naar buiten, maar ze nemen niet zomaar kindjes mee…
Opzich vond ik het niet erg, Robin vond het geloof ik wel leuk.
Maar het lijkt me niet echt verantwoord, stel dat er iets zou gebeuren. Zoiets lijkt me niet echt te verklaren… Ik weet ook niet hoe dat met de verzekering zit.
Daarbij vind ik toestemming geven om mee te doen aan gezamelijke uitjes met de kinderen door middel van een auto anders dan dat er 1 kind word meegenomen in een auto voor privé doeleinden.