Ik heb een nieuwe fiets nodig aangezien ik op mijn oude niet kan ‘staan’.
Maar ik vind die moederfietsen gewoon erg duur … :roll:
Mijn vraag is dus ook, is een oma fiets ook geschikt ? Heeft iemand er ervaringen mee ?
Het lijkt mij juist heel geschikt omdat een echte opoefiets heel veel ruimte heeft tussen het zadel en het stuur. Er pas met gemak een stoeltje voorop. Mijn vriendin heeft dat ook :thumbup:
Ik lees even mee, ben benieuwd. Vind die mama fietsen ook te duur.
Ik weet niet wat je budget is maar ik heb een Montego Liberty van 349,=. Echt een superfiets :thumbup: Kijk maar eens op MP. Ze zijn er al voor 310 euro.
Ik heb er die van mij zelfs via de post laten versturen!
Ik had een omafiets, maar kon er bijna niet tussen met kinderzitje en on niet met mijn voeten bij de grond.
Ik heb een mamafiets gekocht voor 400 euro, dus dat valt mee.
Ik had ook geen zin in een fiets van 700 euro ofzo.
Ik heb een oma fiets
en vind het geweldig, heb wel een goede.
heb er 2 kids op een voor en een achter
Ik heb een oma fiets; Pointer Glorie kostte 400e. Ik heb een bobike voorzitje maar heb nu het probleem dat ryan al met de knietjes vast tegen het stuur zit. En de houder kan niet lager. Dus daar moeten we nog wat voor verzinnen. Ook moet ik als een man opstappen want de ruimte tussen zitje en zadel is ook bijna niets.
ik had ook een omafiets maar Boaz kwam al met de knietjes tegen het stuur aan en ook de ruimte tussen het zitje en mij vond ik erg krap.
yo, hier ook!
In het begin heerlijk, maar je moet niet al te stevig zijn zelf.
En de knietjes zitten idd erg snel klem
Ik heb ook een omafiets, een gazelle, de oude van mijn moeder :mrgreen:
Ik vindt super gaan hoor!
Ik heb heb nooit problemen gehad met knitejes tegen het stuur.
Ik heb wel een grote zijstandaard erop laten zetten omdat ik dat wat stabieler vond staan.
Kostte volgens mij een euro of 15, dus dat viel ook wel mee. Dis standaard vindt ik wel echt een meerwaarde!
Je moet me af en toe zien als Jimmy niet op zijn eigen fiets gaat.
Kind voorop, kind achterop, grooooote fietstassen achterop vol met boodschappen en mijn mandje vol :mrgreen:
ik heb ook een omafiets…heerlijk!! heb er eerst jaren de post mee bezorgd en nu heb ik er fietsstoeltjes op. Sanne kan nog steeds voorop (vind ik veel gezelliger :shifty: ), maar niet meer met dr voetjes in de beugeltjes, ow ja, heb een bobike stoeltje. Geen problemen met op en af stappen, je moet gewoon je zadel niet te hoog zetten, maar zo dat als je op je zadel zit echt ook nog met je voeten bij de grond kan. Fietst iets minder lekker, maar het is wel praktischer en veiliger. Verder heb ik nog een stoeltje achterop en mn oude posttassen…Het kan dus allemaal best. :mrgreen:
succes met kiezen!
groetjes Jiska
Ik heb een oma fiets met 1 voorop en 1 achterop en gaat prima
mijn moeder had vroeger ook een oma fiets.
Maar ik zat toen in zo’n oude rietengeval achterop. :mrgreen:
Ik heb ook een omafiets, gaat prima!
met mijn oma-fiets ging het niet meer na een aantal maandne… Knieen kwamen klem te zitten van Veron…
Ik heb ook een omafiets en dat gaat prima met een zitje aan het stuur
ik ben helemaal tevreden :thumbup: