om de hoeveel dagen klussen?

Ik duim :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je dat dat ook zo is!

@Bella wrote:

Je eitje is bij cyclus van 28 dagen ongeveer twee weken na je ongi maar vruchtbare dagen liggen er voor. Dus week na je ongi om de dag klussen tot je ei is geweest.



Je kan ook een cyclusbanner instellen die je vruchtbare dagen laat zien nav jou cyclus - kijk maar naar mijn banner - kan je zien dat mijn vruchtbare dagen net zijn geweest.
hé Bella, ik zie net dat jouw zoontje op dezelfde dag geboren is als de mijne. Hij om 7.41 en de uwen? :mrgreen:

14.10 in de middag dmv een geplande kz. WE hebben ons door een sneeuwstorm een weg moeten banen naar het ziekenhuis :mrgreen:

@kayleigh wrote:

Poeh, ruim een week om de dag klussen? Klinkt best heftig. Wat als je een keertje geen zin hebt??? :shock:




Hopen dat je vent zaad heeft wat het langer dan twee dagen uithoudt of gewoon je cyclus goed kennen. Ik ken mijn cyclus vrij goed en merk aan diverse dingen dat mijn ei eraan komt dus bij mij is 1 a 2 keer wel genoeg vantevoren.

@Bella wrote:

@kayleigh wrote:
Ik ken mijn cyclus vrij goed en merk aan diverse dingen dat mijn ei eraan komt dus bij mij is 1 a 2 keer wel genoeg vantevoren.
hoe merk je dat dan als ik zo indiscreet mag zijn? :think:

Dat schreef Bella, niet ik. :lol:

@kayleigh wrote:

Dat schreef Bella, niet ik. :lol:
oops ja, wel vertel eens :mrgreen:

Behalve dat ik vrij regelmatig ben heb ik ongeveer drie dagen voor ei meer zin in seks en nu ik weer een paar maanden bezig ben en ws een paar keer pril zwanger (maar zet niet door ) merk ik het des te meer.

Twee jaar geleden na miskraam met 8 weken leek ik de maanden erna wel een krolse poes in de dagen voor ei - was fysiek/hormonaal echt onaangenaam. Had ik vorige maand ook na ws een mini miskraampje na ws een bevruchting die niet heeft mogen verder gaan.



Ook meer witte afscheiding.



En sinds ik zwanger ben geweest voel ik mijn eisprong ook op de dag zelf.



Op zich lijkt de natuur zichzelf best te regelen :mrgreen:



Het enige jammere in mijn verhaal is dat ik ondertussen 39 ben en mijn eitjes ws een beetje over datum :shifty: