onze meid, wil geenluier meer aan net uit bed, haar dus afgelaten, maar nu wil ze om de 5 minuten en doet ze een paar druppels.
dit wel toelaten of niet, ze is overigens net 3
Mijn dochter had dat in het begin ook. Ze kon het wsl toen nog niet ophouden of was bang dat ze misschien te laat zou zijn. Ik heb haar maar gewoon haar gang laten gaan en na een tijdje was het over.
Mijn beide zonen had het ook in het begin. Ook ik heb hen laten gaan en inderdaad stopte het na een tijdje
ze heeft 1 keer geplast in de broek vanmiddag in een tijd van 4 uur
goed he :dance:
Bij onze meiden was het ook zo, bij alledrie!
Gaat vanzelf beter als ze hun plasje op kunnen houden en en dit ook durven.
Onze jongste (3 van 9 december) is net zindelijk en het gaat supergoed!
Poepen vond ze in het begin eng, maar na 2 wkn ging ook dit goed op de wc. Ik vertel dit omdat veel kindjes het in het begin spannend vinden om te poepen om de wc.
We hebben heel wat keren poep uit haar onderbroek moeten vissen :sick: , maarrrrr het komt goed!
Ze heeft overigens ’ s nachts nog wel een luier aan.
Dus zou gewoon elke keer maar naar de wc gaan! :thumbup:
Succes!!
Liefs Helen
@Knabbel wrote:
Poepen vond ze in het begin eng, maar na 2 wkn ging ook dit goed op de wc. Ik vertel dit omdat veel kindjes het in het begin spannend vinden om te poepen om de wc.
We hebben heel wat keren poep uit haar onderbroek moeten vissen :sick: , maarrrrr het komt goed!
Liefs Helen
Hoe heb je dat aangepakt? Want Isa vindt het ook heel spannend om op de wc te poepen; om precies te zijn, ze doet het niet, wil het alleen in een luier.
Heb je haar gewoon geen luier gegeven en het laten gebeuren?
nou hier een zindelijk dametje.
heel af en toe nog een ongelukje als ze tv kijkt of heel druk aan het spelen is.