oliebollen

Wat is nu hét recept voor oliebollen?

Of haalt iedereen zn oliebollen tegenwoordig bij de bakker/kraam? :wink:

Kon via de zoekfunctie geen topic vinden nog?

oliebollenmix van koopmans :angel:

@cees77 wrote:

oliebollenmix van koopmans :angel:

Helemaal mee eens!

Wij gaan morgen weer aan het bakken, heb er zo’n zin in, heerlijk!

Ik heb 1 keer zelf het beslag gemaakt> Was heerlijk.

Maar heb het recept niet meer.

Hier ook dit jaar koopmans mix :mrgreen:

ik haal lekker de oliebollen bij de bakker in Spijkenisse :wink: Heeft vorig jaar de AD Oliebollentest gewonnen, dit jaar 5e. en ze smaken heerlijk :mrgreen:

Hier ook de koopmans mix, morgen ga ik weer bakken!

Ik zou ze kunnen bestellen by typicaldutchstuff punt com maar 8 euro voor 4 PLUS bezorg kosten… :shifty:

Tarwebloem, gist, melk, rozijnen, sucade, zout, en suiker. Moet lukken…toch?

@Nefarious wrote:

Ik zou ze kunnen bestellen by typicaldutchstuff punt com maar 8 euro voor 4 PLUS bezorg kosten… :shifty:

Ook hier koopmans mix. Mijn moeder maakt ze daar al jaren mee en vanavond ga ik het voor het eerst proberen.

@Madre wrote:

@Nefarious wrote:

http://www.kookjij.nl/recept-oliebollen

Fanks!

:thumbup:

Kom je ze voor me bakken? Koop ik de Skylander gevallen voor je! :mrgreen:

Wij halen ze toch bij de kraam, voor 1 persoon ga ik niet bakken.

Ik moet ze alleen eten en hub eet er misschien maar 1.

@Nefarious wrote:

@Madre wrote:
@Nefarious wrote:

http://www.kookjij.nl/recept-oliebollen

Fanks!

:thumbup:

Kom je ze voor me bakken? Koop ik de Skylander gevallen voor je! :mrgreen:

ha ha… :dance:

Ik heb vandaag vrijwillig meegebakken voor de dansvereniging. 3u lang, pfew. bijna 800 bollen gebakken!

Ik vond het wel leuk om te doen :smiley:

Daar hadden ze ook de koopmas oliebollenmix :smiley: HeerlijK!

Ik bakte ze meestal zelf. Mix van koopmans, gewelde rozijnen en sucade erdoor. Heerlijk!

Heb ze nu gekregen (ook zelfgebakken) zijn van smaak erg goed, alleen zitten de stokjes er nog aan van de rozijnen/krenten… Ik ben echt zo’n pietlut, ga ze per stuk altijd uitzoeken, maar dat lukt nu niet meer :stuck_out_tongue:

wij hebben het dit keer ook weer zelf gemaakt, met bruin bier erdoorheen, zijn best goed gelukt! maar volgend jaar koop ik ze weer, vind het toch best een klus en de kinderen durven niet eens buiten te komen nu, met al die knallen dus beetje ongezellig in de schuur :? :wink: [/u]

Wij bakken ze zelf vanaf dit jaar.

HIer is het de olliebollenmix van koopmans.

Ik heb ook 2 pakken gekregen van mijn buuf daar zitten al krenten en rozijnen in. Maar haar ouders hebben een molen HIllergersberg…( de 4 winden ) Ik had belooft om te bakken dus ben heel benieuwd naar hun oliebollen! DIt is overigens nog wel waar verse gist in moet. Dus ik hou mijn hart vast :stuck_out_tongue:

Wij hebben met een paar andere buurtjes heerlijk bij ons buiten oliebollen gebakken. Heel erg gezellig…En we hebben zelfs voor het eerst appelflappen gebakken

Koopmans mix compleet, daar zitten appelstukjes bij, die bak ik elk jaar. :drool:

Ik heb 29 bollen eh 25 liggen. Vier zijn al op. :oops: Zo ontzettend lekker.