oliebollen.....

…ja ze zijn eigenlijk voor de jaarwisseling…maar gisteren even wezen shoppen. En ooooh ze roken zoooo lekker. :oops: Dus we hadden er zes meegenomen, en ze zijn ook allemaal gisteravond opgekomen :o :drool:

Heb er gister ook op ze zijn zo lekker :drool:

Wij wilden er gister kopen, maar het was zoooo druk bij de gebakkraam dat ik van ellende maar weer weg ben gefietst :cry:

Ooh lekker! :drool: Ik krijg er meteen zin in. :oops:

Erg he ik zou zo vandaag weer erheen, maar het is me te ver fietsen gni gni en gelukkig zit mijn agendaatje vol 8)

Zou ook jammer zijn als ik tijdens de jaarwisseling er op uitgegeten ben en ze dan al niet meer zou lusten…getuige de halve zak pepernoten die hier naast de PC ligt te versloffen :oops:

Oooh zwijg … heb er nu ineens zó’n zin in! :evil: :lol:

Oh NEE!!! Arme Sonja :wink: …dit gaat niet goedkomen deze maand, haha. Oliebollen, jammie :drool: :drool: :drool:

Ik heb er echt vreselijk veel zin in ineens.

Ikke doe lekker alleen maar aan Sas :lol:

Zaterdag ook een zak opgehaald :mrgreen: Heerlijk :inlove:

Ik vind altijd een excuus om even om te fietsen voor een lekkere oliebol bij de oliebollenkraam hier :drool: :drool:

Tijdje terug stond er bij de ikea ook een kraampje…wij een zak meegenomen.

We hebben allebei 1 hap genomen en toen de hele zak weggegooid :sick:

Zonder twijfel de smerigste oliebollen die ik ooit gegeten heb :silenced:





Maar goede bollen zijn jummie :drool:

Hier bij het tuincentrum staan ze geloof ik praktisch het hele jaar dus een hele poos terug al een keer oliebollen gehaald. Ze zijn erg lekker daar, toen ik zwanger was van Roos was manlief ook vaak de pineut :mrgreen:



Liefs Marieke

Oohh heerlijk! Ik heb afgelopen week zo’n lekkere appelbol gehaald. :drool:

Ik bak ze zelfs in de zomer! :mrgreen:

O heerlijk! Ik heb in oktober al gehad (was ergens feestweek) en laatst hier in de stad wat gehaald. En nu staat er tegenover het ziekenhuis waar ik werk ook al een kraam, ik denk dat ik van de week toch overstag ga :mrgreen:

Ik eet al ruim een maand oliebollen… ik kom niet langs de kraam zonder er minstens 1 te kopen… schoftig lekker gewoon! :drool:



(heb zelfs een oliebollen-date morgen met zusjelief die er net zo gek op is als ik! :lol:)

lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!



laatst ook 1 op, moest naar de macro voor sint inkopen voor op werk, en tja de traditie is dan om een bolletje te happen.

Ik heb ze ook al op… het lekkerste zijn ze met dikke laag poedersuiker en lekker knapperig… :smiley:

Ik vind de zelfgebakken toch altijd echt de ALLERLEKKERSTE. Maar dat gebeurd in onze familie al jaaaaaaaren niet meer. Nu zag ik laatst bij de C een pak koopmansmix waar je alleennog maar 2 eieren bij in hoeft te gooien (en de rozijntjes en krentjes). Dus dit jaar gaan manlief en ik op de zaterdag voor oud en nieuw aan de oliebollen bak. Als het dan mislukt, kunnen we op maandag altijd nog naar de bakker (alhoewel ik moederziel allenig ben op oudjaarsavond, dus hebben we ze niet echt nodig…)

@Suuzeke wrote:

Ik heb ze ook al op… het lekkerste zijn ze met dikke laag poedersuiker en lekker knapperig… :smiley:




Oh nee he, wéér een gezamenlijke verslaving! :roll: :lol: