Vandaag is toch je nod?
Van hoeveel dagen ben je uitgegaan?
Ik zie in je onderschrift dat het weleens een paar dagen verschilt.
En ik blijf natuurlijk :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
En heel veel
Dank je
Ik ben nu uitgegaan van 30 dagen.
De vorige ronde was 28 dagen,uitgaande van die datum had ik maandag mn nod al.
Snap je het nog? :mrgreen:
Ik moet zo wie zo volgende week bellen naar t zh,wss moet ik dan voor een bloedtest.
Yinthe, de boef! :mrgreen:
Ik heb t een keer onderweg gehad,wou net de bus in stappen…zag dus letterlijk het langs dr beentjes lopen. :sick:
Ben maar naar huis gegaan en dr gewassen en verschoond,toen maar weer op weg. :mrgreen:
Ik snap je helemaal hoor.
Mijn cyclus verschilde iedere maand ook wat, ik ging steeds van de laatste cyclus uit, met in mijn achterhoofd het gegeven dat het ook langer/korter kon zijn.
Heb je al bedacht of je binnenkort evt gaat testen?
Ik ben niet nieuwsgierig ofzo :mrgreen:
:lol:
Volgende week in t zh,dan heb ik meteen dubbele zekerheid.
Meid, ik hoop het toch zo voor je.
Irry:
Hanneke: heel herkenbaar die voetjes lekker door de poep roeren… :sick:
Hier gaat het goed met af en toe een ‘dipje’ zeg maar dip… Voel me wel erg gammel, is puur vermoeidheid hoor, hopelijk gaat Niels snel wat meer doorslapen want volgende week weer werken… Morgenochtend weer even wennen op het KDV, ging vorige keer best goed hopelijk nu weer.Dan zal ik me volgende week ook wat geruster voelen.
Jippo, krijgt Niels bv of fv?
Als hij de fles krijgt zou je hem voor de nacht misschien wat voeding voor hongerige baby’s kunnen geven.
Hebben we met Yinthe ook gedaan en vanaf dat moment sliep ze door.
@Lotte wrote:
Jippo, krijgt Niels bv of fv?
Als hij de fles krijgt zou je hem voor de nacht misschien wat voeding voor hongerige baby’s kunnen geven.
Hebben we met Yinthe ook gedaan en vanaf dat moment sliep ze door.
Hij krijgt BV…
Dan wordt het lastig om andere voeding te proberen.
Misschien hebben ze op het cb wel tips om Niels door te laten slapen.
Het is wel heel vervelend dat je zelf geen nachtrust krijgt, helemaal als je weer aan het werk moet.
Goede morgen.
Jippo,hoop dat niels weer door gaat slapen voor je,op den duur ben je helemaal gebroken.
Misschien kan je de laatste bv iets later doen,als dat lukt? :think:
Fijn dat het op t kdv zo goed ging met Niels,dan ga je straks ook met een gerust hart werken.
Ff ego,hier nogsteeds niks te zien,zit nu op dag 30. :think:
Heb wel last van steken in mn liezen en onderbuik.
Ook een zwaar gevoel in mn onderbuik,maar dat kan ook van mn darmen komen. :think:
We wachten het maar af.
Fijne dag allemaal!
Spannend irry :thumbup: :thumbup: wat duurt wachten dan lang hé… Gun het je zo!!!
:-*
Dank je! :-*
Ach,ik heb geduld hoor. :mrgreen:
Je meent toch niet echt dat je zoveel geduld hebt?
Iedere keer als ik een mail krijg met de mededeling dat hier gepost is weet ik niet hoe snel ik moet kijken.
Dus niet stiekem al een testje doen?
Spannend Irry!!! :thumbup: :thumbdown:
Jippo, voor jou ook spannend. Het weer gaan werken bedoel ik dan he :mrgreen: Fijn dat het goed gaat met Niels op het kdv. Het zou idd mooi zijn als hij gaat doorslapen maar ik heb geen idee hoe lang dat duurt met bv??
Nou, heb wat geknutseld. Ik mis alleen nog een foto van Brennen en Tycho en dan zijn ze weer compleet!!
:inlove:
Leuk gedaan Hanneke. :thumbup:
Super mooi gedaan Hanneke! Echt :thumbup: :inlove:
Ik wilde je nog een andere foto sturen, waar Niels lachend op staat, het is vast veel werk om deze te veranderen? Anders is het zo ook prima hoor!
Het wenochrendje ging super, hij ging meteen lachen naar de leidster en heeft zowel uit z’n flesje gedronken als geslapen! Ikke trots!
@Jippo wrote:
Super mooi gedaan Hanneke! Echt :thumbup: :inlove:
Ik wilde je nog een andere foto sturen, waar Niels lachend op staat, het is vast veel werk om deze te veranderen? Anders is het zo ook prima hoor!
Het wenochrendje ging super, hij ging meteen lachen naar de leidster en heeft zowel uit z’n flesje gedronken als geslapen! Ikke trots!
Nee hoor, stuur maar die foto! (niet te klein als het kan)
Wat fijn dat het zo goed is gegaan! Ik kan mij voorstellen dat je apetrots bent!!! :dance:
Dat moet je een goed gevoel geven jippo.
Hallo
Jippo,fijn dat het zo goed gegaan is,vooral dat Niels met de leidster aan t flirten was! :mrgreen:
Geeft toch een geruststelling,dat hij goed dronk en sliep daar.
Hanneke,wat een creabea ben je toch.
Mooi gedaan zeg!!
Nu de andere beebs van de stoppers erbij,dan zijn we helemaal compleet!
(daf,veer,wie vergeet ik nog meer?oja mezelf).
Ik geloof dat jullie het spannender vinden dan moi. :lol:
Geduld is een schone zaak,zeggen ze.
Na al die frustraties van de afgelopen tijd,maar ik me niet druk om een paar dagen overtijd.
Ik ben zo blij,ik heb as dinsdag een sollicitatie gesprek!! :dance:
Bij een kinderdagverblijf,als huishoudelijke medewerker.
Lijkt me leuk zo tussen de kleintjes.
Fijne dag allemaal!
Hoop zo dat ik aangenomen word.
Dat wordt dan dubbel duimen :mrgreen:
Ik vind het knap hoor, dat je er zo rustig onder blijft.
Maar ik kan me er ook wel iets bij voorstellen.