Hallo dames!!
Vera,wat een verhaal zeg!!! :shock:
Maar nu kan je gaan genieten van je gezinnetje
Gefeliciteerd met je verjaardag! :-
Sjaantje,ik denk aan je :hug: hoop dat er niks aan de hand is! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Jippo,onze dochter had dat ook opeens,toen heb ik een rietjes beker van nuby gekocht.Dat werkte!!Misschien een idee??
(Weet alleen niet of ze nog verkrijgbaar zijn).
Sterkte met je depressie meis. :hug:
Hier gaat alles zn gangetje.
Als ik ff goed terug reken, ben ik nu ong 7 weken. :shifty:
Volgende week dinsdag heb ik een afspraak met de gyn,krijg dan een echo.
Ik hoop dan wel een kloppend hartje te zienā¦
Ben s,morgens heel misselijk. :sick:
Moet dan echt iets kleins eten(crackertjes ofzo)anders hou ik niks binnen.
Ik ben ook heel moe,kan wel een gat in de dag slapen. :mrgreen:
Doen we maar niet,dan word het zo,n zooitje hier. :lol:
Moet mn ha bellen voor bloeddruk controle,kan ie meteen een zw test doen. :mrgreen:
Ik ga verder met het huishouden hier.
Fijne dag allemaal!! :-
Vera: wat een verhaal :shock:
Kan me voorstellen dat je veel tijd nodig hebt om bij te tanken.
Geniet je wel van je kraamtijd?
Alles verder goed met jou en Charlie?
Jippo: wat een moeilijk moment weer.
Zit je zelf niet helemaal lekker in je vel, maak je je ook nog zorgen om je kind.
Ik hoop voor je dat hij snel het drinken met een rietje onder de knie krijgt.
Voor jou ook het beste natuurlijk.
Sjaantje: wat vervelend dat de echo niet helemaal goed te zien was.
En dan ook nog iets gezien wat niet helemaal normaal is.
Hoop dat jullie op dit moment gerustgesteld worden en dat alles er goed uitziet. Ik duim voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Irry: Gefeliciteerd met je zwangerschap meid, je hebt het meer dan verdient.
Heb je zelf al een test gedaan of wacht je op de ha?
Hoop echt dat je een hartje mag zien bij de echo.
Ik ga ook voor jullie duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Heb je het hub al verteld? Die wist in eerste instantie nog van niets, toch?
Pattycoat: Jeetje wat is die Damian toch een snelle jongen.
Echt al een dreumes aan het worden :shock:
Met mij gaat alles goed.
De misselijkheid is verdwenen en de vermoeidheid begint ook minder te worden.
Nu is echt zoān moment dat je denkt, zit er wel wat?
Gelukkig mogen we volgende week dinsdag weer naar de vk.
Nog een controle voor we op vakantie gaan volgende week woensdag.
Heb wel af en toe last van bandenpijn, maar buikje begint nog niet te komen.
Ga het van de week wel op mijn werk vertellen.
Ben benieuwd hoe ze reageren, er is een collega die heeft ook aangekondigd zwanger te zijn alleen heeft zij het al vroeg verteld.
Van mij weten ze nog niets terwijl ik al verder ben.
Ga zo even een kadootje kopen voor een kinderfeestje morgen.
Helaas regent het hier wel (al de hele ochtend ongeveer).
Spreek jullie later.
Die nuby-bekers zijn nog te koop hoor.
Het is hier een groot succes.
Mary, volgens mij heb ik wat gemist.
Ik wist al wel dat je overtijd was, maar dat je zeker weet dat je zwanger bent is nieuw voor me.
Gefeliciteerd en ik :thumbdown: :thumbup: voor een mooie test morgen.
Ik heb ook een Nuby beker voor Damian. Hij vind het geweldig. Al moet ik zeggen, dat hij ook rustig je mok thee uit je handen aan het kijken is :think: Gisteren heeft hij bij mijn so 2 mokken thee leeg gedronken. (die hadden ze iets te lang laten staan, dus was goed afgekoeld.) Maar gewoon mond ertegenaan en drinken maar.
Ik moet ook wel zeggen dat Damian heel veel drinkt. Soms zo 150 ml achter elkaar.
Irry, dat stuk heb ik geloof ik ook gemist. Ik dacht dat je nog moest testen. In ieder geval een voorzichtige gefeliciteerd.
Ik kan me wel voorstellen dat je wilt wachten op de echo.
Volgens mij zijn we dan compleet of niet?
Net naar het tuincentrum geweest met de fietskar. Heerlijk ding. Ik moest kattenbakkorrels hebben en nu kon ik een 20l. zak meenemen :mrgreen:
Eindelijk heb ik ook kunst irissen gevonden. Mijn tante en ik zijn daar al 1,5 jaar naar op zoek. Is de favoriete bloem van mijn opa geweest. Aangezien mijn opa volgende week alweer 2 jaar overleden is, wilden we een kunstbloem, zodat hij altijd zijn favoriete bloem bij zich had. En nu eindelijk staat er eentje bij zijn graf.
Goed gerekend inderdaad.
We zijn allemaal zwanger of hebben al een kindje :dance:
13 babyās en 4 op komst :dance: :dance:
Sjaantje hoe is het gegaan
Even een vraagje. Kan het veel kwaad als je kleintje heel veel drinkt? Damian heeft liever een tuitbeker water dan zijn boterham :? Ik moet wel zeggen dat het grootste gedeelte er weer uit komt in de vorm van zweet. Maar heel veel plassen doet hij ook weer niet :think: Dus zeg maar heel veel drinken + heel veel zweten en wel plassen, maar niet zo heel veel. Kan dan kwaad?
Sjaantje hoe was de echo? :shifty:
Nou⦠onze kleine uk heeft een cyste in de buik van 3,5 bij 3,3 cm ongeveer. Het zit gelukkig niet aan de blaas vast maar erboven. De niertjes enzo zien er verder allemaal goed uit. Donderdag moeten we naar Maastricht om het verder te laten onderzoeken. De gyn wist ons redelijk gerust te stellen omdat de cyste niet direct aan een werkend orgaan vast zit. In Maastricht zullen ze gaan bepalen hoe nu verder.
De gyn dacht dat dat niet meer dan een advies zou zijn om verder bij de gyn onder controle te blijven en een bevalling in het ziekenhuis met een kinderarts bij de hand⦠Al moet ik op de maan bevallen, als ons kindje maar gezond isā¦
Ik ben aan de ene kant redelijk gerust gesteld maar aan de andere kant voel ik me echt klote, ons kindje heeft een cyste in de buik, dat wil je toch niet⦠En zo groot voor zoān klein lijfjeā¦
Nouja, hoef niet uit te leggen dat ik me momenteel niet echt heel happy voel. Hopenlijk kunnen ze me donderdag nog iets verder gerust stellen. Maar uiteraard houdt ik jullie op de hoogte.
Irry, ik had dat ook even gemist, maar van harte proficiat meid. Ik duim voor een goede test morgen.
Sjaantje meid⦠:hug: Gemengde gevoelens dus⦠Hopelijk donderdag inderdaad meer duidelijkheid voor jullie, sterkte!!! :-*
Mary, dat heb ik dan ook helemaal gemist!!! Maar wat gaaaaaaaffff!! Ben erg blij voor je! Gefeliciteerd! En nu heel hard duimen dat het goed mag gaan!! :inlove: :-
Sjaantje, dat is toch minder gerusstellend als je had gehoopt :hug: Je wil natuurlijk dat je kindje helemaal is zoals het āhoortā en dan valt dit toch vies tegen. :hug: voor jou :-
Jippo, hoe is het nu bij jullie? :hug:
Sjaantje, ik hoop dat je donderdag gerustgesteld kan worden.
Matsjo, hoe gaat het met jou?
Ja hier gaat het wel goed. Ben alleen veel moe. Het is toch heel anders zwanger zijn als je al een kleine hebt. Dat blijkt wel weer. Gelukkig slaapt Mats nog lekker 's middags, dan duik ik er ook nog even in.
Volgende week einde zomervakantie⦠ik mag weer aan de bak. Hoop dat ik dan niet teveel last meer heb van de vermoeidheid. Heb er wel weer zin in eigenlijk.
Ben alweer bijna 12 weken⦠gaat echt zo hard! Gisteren voor het eerst het hartje gehoord, gewoon thuis met het apparaatje :inlove:
Hanneke, met een beetje geluk wordt de vermoeidheid na de eerste 3 maanden minder.
Dat zou betekenen dat je het ergste gehad hebt.
Sjaantje :hug:
ook ik hoop dat je donderdag gerustgesteld wordt.
o Sjaantje wat een ellende zeg. ik hoop dat je van de week goed nieuws krijgt
en Hanneke het is idd zwaarder met nog een kleintje in huis, maar gelukkig slaapt die van jou nog. Jeremy had de gewoonte om pas om 16.00 te gaan slapen. nou dat werkte natuurlijk niet.
Irry me volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd bij deze dus
Hier ook een hoop nuby bekers heerlijke dingen. de jongens drinken ook steeds elkaars drinken op hier hihi.
Jippo hoe gaat het nu met Niels?
Hier vandaag de overdracht van de caravan gehad. Jeremy was helemaal in zijn sas. kan zelfs de weg van onze caravan naar die van opa en oma vinden. nou dat vind ik al heel wat. (is het laantje uit linksaf en dan de 3e caravan)
verder alles lekker hier alleen door al die warmte heel
Ik hoop ook op een geruststelling morgen⦠Maar ik heb toch best wel wat vragen hoor. Hoe kan bijvoorbeeld zoān cyste die er niet (of nauwelijks) was tijdens de twintigweken echo in korte tijd zo groot zijn geworden, wat kan ik verwachten als we nog eens 8 weken verder zijn⦠En wat als ie groter wordt⦠Blehhh ik wilde maar dat we morgen vast achter de rug haddenā¦
Sjaantje :hug: Als ik jou was, zou ik alle vragen die je hebt, even opschrijven. Zo vergeet je ook geen vragen.
Ga ik vanavond ook zeker doen met mijn vriend. Als jullie nog goede vragen hebben, tips graag! (mijn hoofd zit ff zo vol nuā¦)
Sjaantje: :hug:
Hoop voor je dat je morgen meer weet over de ernst van de cyste.
In ieder geval goed dat het niet vastzit aan andere organen.
Misschien valt het allemaal wel mee, ik hoop het zo voor jullie.
Ik ga duimen voor jullie.
Sjaantje, hoe is het nu?