Oktoberstopsters '07 *12* Allemaal zwanger of bevallen!!!

Fijn te horen dat het allemaal mee valt.

En nu ook inderdaad je rust pakken hè?

Je kindje is nu belangrijker dan al het andere.

Rustig aan Sjaantje.





Hoe gaat het met Mats?



Damian is gelukkig weer helemaal beter :dance: Zondagmiddag liep zijn temp weer eventjes op naar 38, maar was daarna weer gezakt.



Nu is hij alweer 2 dagen naar de creche.

Wat lief dat jullie zo meeleven! Ik heb maandag dus rustig aan gedaan, gister had ik al minder harde buiken en buikpijn en vandaag weer een beetje minder. Wel een harde buik op de fiets vanmorgen. Moet straks maar eens aan de VK vragen of dat kwaad kan. Gisteren beeb weer goed gevoeld, en als vriendlief nou meteen was gekomen toen ik hem riep had hij het ook kunnen voelen, maarja, hij kwam niet :? . Heb ik er maar lekker alleen van genoten :inlove:



Fijn dat Damian weer beter is!! En Mats? Waterpokken doorgezet?

Ik kreeg helemaal geen bericht meer van dit topich :think:



Sjaantje, jee meis doe je rustig aan!! :-*



Mats :hug:

Jooeehooooeeee, op de helft!!! Tijd voor een buikfoto! Zal vriendlief eens lief aankijken vanmiddag:)

Joepie Sjaantje, MIJLPAAL!! Uiteraard ben ik heel benieuwd naar je buik! :inlove: Fijn dat het allemaal nog goed gaat. Rustig aan doen jij!!



Fijn dat Damian weer beter is! :dance:



Hier gelukkig wat verbetering. Mats heeft de klok rond geslapen vannacht dus we zijn allemaal goed bijgekomen! Bovendien lijken alle pokken nu ingedroogd :dance: dus weinig jeuk nog! Het zijn er nog wel ontzettend veel hoor. Hier kunnen jullie het allemaal zien en lezen:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=75809&start=0



Nieuwe foto’s van gisteren op pagina 3 :wink:



Vandaag is hub met een vriend op stap. Ik ga maar eens nadenken wat Mats en ik kunnen gaan doen vandaag.

Jeetje Hanneke, ik had al op het showforum geschreven dat ik nog nooit zoveel pokken heb gezien en zo te zien aan de reacties zijn het er ook erg veel!!!



Gelukkig is er wat verbetering nu!



Mijn moeder heeft gisteren voor het eerst de baby kunnen voelen!! De eerste andere die het ook voelt (vriend is steeds te laat :x )



Hier is het gisteren echt noodweer geweest. Zoveel regen en zo lang heb ik nog nooit meegemaakt!! Ik ging naar de supermarkt, daar stroomde het water met bakken naar binnen, heb tot aan mijn enkels in het water boodschappen gedaan, maar goed dat ik slippers aanhad! Mijn ouders waren bij een tuincentrum, daar gingen door een storing alle dakramen open… alles zeiknat, de tuinsets, kussens (morgen uitverkoop??? haha).



Gister geen buikfoto meer gemaakt, zal er vandaag aan proberen te denken, is behoorlijk gegroeid!!

Jippie Sjaantje op de helft :dance: Alles nog lekker? Wat geweldig dat je moeder de kleine heeft gevoeld.



Kleine Mats, helemaal onder. Gelukkig gaat het weer de goede kant op… Druk met voorbereidingen voor zijn verjaardag?

Sjaantje, hier (Nijmegen) heeft het ook ontzettend geregend! Was je moeder niet trots om haar kleinkind te voelen? :inlove:



Pattycoat, echt druk zijn wij er niet mee hoor. Gewoon taart en slingers een familie op bezoek. Aangezien Mats er zelf toch niet veel van snapt heeft het weinig nut om het heel groot te maken vinden wij. Maar heb er wel zin in hoor!



Ik voel mij zo zwanger! :shifty:

Hanneke, voel je je net zo als met Mats?? oh, wat spannend!!! :thumbup:

@chris1981v wrote:

Hanneke, voel je je net zo als met Mats?? oh, wat spannend!!! :thumbup:




Ja het voelt helemaal hetzelfde en dat voelde ik de voorgaande rondes absoluut niet! Maar he, ik laat me niet gek maken hoor en wacht geduldig af :liar: :wink:

Nog maar een paar dagen, dan zou je kunnen testen :wink:

Nog een weekje wachten…of ga je eerder testen? Ik zal hard voor je duimen deze week!! :pray:

Wat voel je dan, ook al misselijk net als bij Mats?

Ik kan het niet echt uitleggen maar het voelt gewoon zo. Ik weet het, het klinkt heel vaag maar bij Mats had ik ook nog geen duidelijke kwaaltjes maar wist het toch zeker. Nu weet ik het niet zo zeker als toen maar heb tocht goeie hoop! :wink:



Tsja, ik wilde eigenlijk pas op mijn nod testen, ook omdat dat de verjaardag van Mats is en dat vind ik wel een mooie dag maar waarschijnlijk heb ik het geduld niet :roll:

Hanneke, ik ken je gevoel.

De dag nadat we Yinthe in elkaar geknutseld hadden voelde ik me al “anders” .

Het is inderdaad lastig te omschrijven.



En als mijn cyclus nu weer 25 dagen is dan is mijn nod 19 juli, wat betekend dat ik 17 juli al zou kunnen testen :mrgreen:

Dus ook op de eerste verjaardag.

Maar ik ga er niet van uit dat het nu weer 25 dagen is.

Oh Hanneke wat spannend!! Dat zou toch wel een super cadeau zijn voor de eerste verjaardag van Mats!! Ik :thumbup: :thumbdown: voor jullie (héél hard).



Jaaaa mijn moeder is echt supertrots! Wordt haar eerste kleinkind en ze zegt nu al steeds mijn hummelke, haha! En mijn vader ook hoor, hij uit zich niet zo als mijn moeder maar ik merk het met alles :mrgreen:



Zo, ik ga ff mijn mail checken en dan ff naar de gemeente om ons geregistreerd partnerschap te regelen :mrgreen:

o Hanneke wat spannend zeg. ik heb het bij allebei de jongens ook onbewust geweten. ik had echt het gevoel dat ik zwanger was zonder dat ik kwaaltjes had. ik wist het gewoon



ik :pray: voor je

Wish me goodluck! Vandaag 20 weken echo… spannend!!



Hanneke, nog steeds een zwangerig gevoel?

Sjaantje, ik duim voor je hoor!!! Hoop dat alles goed is… :pray: Leuk kun je je kindje weer even zien!! :smiley:

Hanneke, wat lees ik bij je stoppen topic :shock: Dat kan toch niet missen!!! :dance: :dance: